Pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy o zmianach, jakie wprowadziła firma Adler Europe w obszarze działania firmy. Wśród wielu ciekawych zmian są także te z obszaru marketingu i komunikacji.
Obecnie firma w ramach realizowanej strategii przedstawiła nową stronę internetową. W praktyce zamiast trzech osobnych witryn dla każdej z marek w portfolio firmy, a więc Adler, Camry i Mesko, firma zdecydowała się na jedną.
Nowa odsłona wykonana została w najnowszych technologiach i zgodnie z aktualnymi wymaganiami dla świata Internetu i urządzeń mobilnych, jest bardziej intuicyjna i transparentna. Ułatwia to pracę i zwiększa komfort poszukiwania informacji o produktach. A tych w ofercie firmy stale przybywa.
Dlatego obecnie każda karta produktu jest podzielona na zakładki. Znajdziemy w niej dane techniczne, opis szczegółowy, zawartość pudełka i dane logistyczne. Każda karta produktowa ma również sekcję „Download”, z której można ściągnąć materiały reklamowe i pomocnicze, co jest znacznym udogodnieniem dla klientów, partnerów handlowych czy mediów. Oczywiście, wkrótce dojdą kolejne funkcje i nowe strefy strony, w tym jej wersja mobilna.
© 2024 InfoMarket