Philips, producent nowoczesnych oczyszczaczy powietrza, które pomagają cieszyć się zdrowszym i czystszym powietrzem w domu, został partnerem kampanii społecznej NIE dla smogu zainicjowanej przez firmę Librus, wspierającą edukację ekologiczną w polskich szkołach.
Smog to nie tylko medialny wymysł. Polacy oddychają najbardziej zanieczyszczonym powietrzem w Unii Europejskiej i badania pokazują, że smog przyczynia się do wielu chorób, a nawet przedwczesnej śmierci. Europejska Agencja Środowiska określa w przybliżeniu, że każdego roku zanieczyszczone powietrze jest przyczyną śmierci 43 000 osób w Polsce. Walkę o lepszą jakość powietrza w Polsce podejmuje coraz więcej organizacji i firm. Wspierająca edukację firma Librus zainicjowała kampanię społeczną NIE dla smogu, w którą angażuje społeczności szkolne – uczniów, nauczycieli i rodziców. Do akcji włączyli się partnerzy, m.in. Philips - producent nowoczesnych oczyszczaczy i nawilżaczy powietrza, który od lat pomaga ludziom na całym świecie oddychać zdrowszym powietrzem w domu. Celem kampanii Nie dla smogu jest budowanie świadomości na temat obecnego stanu powietrza w Polsce i zagrożenia dla zdrowia, jakie niesie jego zanieczyszczenie, a także wskazywanie sposobów, w jaki każdy może walczyć z tym problemem. Więcej informacji o kampanii na: www.NIEdlaSMOGU.librus.pl
W ramach kampanii obecnie trwa konkurs plastyczny skierowany do wszystkich uczniów szkół podstawowych i ich rodziców. Wystarczy uruchomić wyobraźnię i przygotować wspólną pracę ilustrującą podejmowane przez rodzinę działania na rzecz walki ze smogiem. Konkurs trwa od 11 stycznia do 18 lutego 2018 r. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 marca 2018 r. Do wygrania atrakcyjne nagrody, m.in. oczyszczacze powietrza Philips AC2887. Więcej informacji na stronie: https://indywidualni.pl/edustrefa/mowimy-nie-dla-smogu-konkurs-dla-uczniow-szkol-podstawowych-i-ich-rodzicow
© 2024 InfoMarket