Jacek Mireński objął stanowisko PR managera w Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań public relations dla wszystkich kategorii produktowych oraz zarządzanie zespołem PR.
Jacek Mireński od niemal dwudziestu lat zajmuje się PR i doradztwem komunikacyjnym. Ostatnio, jako dyrektor ds. PR i komunikacji korporacyjnej w OTCF SA, był odpowiedzialny m.in. za komunikację spółki oraz marki 4F w Polsce i na rynkach zagranicznych. W latach 1998–2015 pracował w agencjach PR: Burson-Marsteller, Questia, Message House, Grayling, obsługując, szkoląc i doradzając klientom z różnych branż – od przemysłowej i wydobywczej, przez finansową, farmaceutyczną, po telekomunikacyjną, alkoholową i spożywczą. – Samsung prowadzi szereg działań i kampanii w każdej z kategorii oferowanych produktów – od segmentu mobilnego, przez telewizory, urządzenia AGD, aż po kategorię B2B. Jacek wniesie świeże, strategiczne spojrzenie na nasze działania PR, pomagając nam optymalnie wykorzystać zasoby i zespół w dalszym budowaniu marki i produktów Samsung w Polsce – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
© 2024 InfoMarket