Firma innogy Polska, w ramach rozwijania usług z zakresu obsługi llienta, rozpoczęła kolejną inicjatywę, której celem jest ułatwienie kontaktu z przedstawicielami firmy tym, którzy ze względu na odległość nie mają możliwości odwiedzenia stacjonarnych salonów innogy.
W mobilnym salonie innogy będzie można nie tylko uzyskać pomoc w bieżących sprawach, ale także otrzymać informacje o możliwości obniżenia rachunków za energię elektryczną poprzez inwestycję w mikroelektrownię fotowoltaiczną. Do 8 lipca z mobilnego salonu, który zaparkuje pod Centrum Handlowym Vendo Park przy ulicy Nowowiejskiej 2a, skorzystać będą mogli mieszkańcy Milanówka. W kolejnym tygodniu mobilny salon pojawi się w Jabłonnej. Przedstawiciele innogy Polska będą tam obecni na parkingu pod Kauflandem przy ulicy Zegrzyńskiej 7, od 10 do 15 lipca.
„innogy Polska, jako pierwsza z firm energetycznych, wprowadziła wyspy, a następnie salony w centrach handlowych, ułatwiając klientom kontakt z przedstawicielami naszej firmy. Mobilny salon pozwoli mieszkańcom Warszawy i okolic załatwić bieżące sprawy blisko miejsca swojego zamieszkania, bez konieczności odwiedzenia salonów stacjonarnych. Zależy nam, aby innogy Polska była odbierana jako firma, dla której wysoka satysfakcja klientów jest absolutnym priorytetem.” – mówi Janusz Moroz, Członek Zarządu innogy Polska ds. Handlu.
© 2024 InfoMarket