Philips odnotował wzrost sprzedaży w stosunku do okresów poprzednich i rentowności na działalności operacyjnej oraz wygenerowanie dodatnich przepływów pieniężnych.
Philips Lighting ogłosił wyniki finansowe firmy za pierwszy kwartał 2017 roku. „Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich kwartałów. Przyczynił się do tego dwucyfrowy wzrost sprzedaży w grupach produktowych LED i Home oraz powrót do tendencji zwyżkowej w Europie oraz na świecie, pomimo utrzymujących się trudnych warunków na niektórych rynkach. Utrzymujący się wzrost rentowności operacyjnej oraz dodatnich przepływów środków pieniężnych w porównaniu z pierwszym kwartałem zeszłego roku, jest efektem rygorystycznego wdrażania naszej strategii” powiedział Eric Rondolat, CEO firmy. „Te wyniki umacniają nas w przekonaniu, że w 2017 roku nasza firma osiągnie swoje założone cele”
Najważniejsze informacje z pierwszego kwartału 2017:
Prognozy
Jesteśmy na dobrej drodze do poprawy naszej marży EBITA o około 50-100 punktów bazowych w 2017 roku, zgodnie z naszym średniofalowym planem, zakładającym stopniowe osiągnięcie poziomu 11-13% oraz utrzymanie stabilnego przepływu środków pieniężnych. Ostrożnie podchodzimy do światowej niepewności gospodarczej, jednak podtrzymujemy naszą ambicję do wzrostu sprzedaży w ciągu całego tego roku.
© 2024 InfoMarket