Ruszyła kampania odkurzaczy marki Zelmer. Działania promujące zakładają obecność w TV, Internecie, prasie, komunikację w mediach społecznościowych i aktywności PR. Głównym bohaterem kampanii został odkurzacz Protecto, ochraniający meble i ściany przed uszkodzeniami.
Kampania w TV ma na celu promocję szerokiej oferty odkurzaczy. Prezentowane są w niej: „Protecto” – odkurzacz, który ochrania meble i ściany przed uszkodzeniami oraz „Flooris Pogromca sierści”, bohater kampanii ogłoszonej na początku tego roku. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych w wersjach 30 i 15–sekundowych do 18 grudnia br. Ponadto, do końca grudnia, kampanię uzupełniać będzie również obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i lifestyle. Dodatkowo prowadzone będą działania w Internecie i mediach społecznościowych, a także przygotowane zostały materiały POS.
Spot w zabawny sposób ukazuje odwiedziny teściowej, która postanawia posprzątać mieszkanie swojej synowej. Po nieudanej próbie, synowa przekonuje teściową, że sprzątanie może być szybsze i przyjemniejsze, dzięki odkurzaczowi Protecto, który chroni meble, narożniki i ściany.
Kampania jest kolejną odsłoną strategii marki pod hasłem „Chcieć to móc!”. Zelmer zachęca w niej do działania i zdrowego trybu życia oraz przekonuje, że z urządzeniami marki pokonywanie codziennych przeszkód w sprzątaniu i gotowaniu jest wyjątkowo łatwe.
Kampanię przygotowali:
– Koncepcja i produkcja spotów TV: Heart&Brain
– Hasło i strategia kampanii: Unlimited
– Dom produkcyjny: PrimeMovers
– Materiały POS: Unlimited oraz 3M Projekt
– Layout prasowy: Unlimited
– Obsługa Social Media: HyperCrew
– Zakup mediów: OMD (telewizja, prasa), ACR Media (Internet)
© 2024 InfoMarket