Cztery razy w raporcie FOB

Cztery razy w raporcie FOB

Cztery praktyki CSR Stanley Black + Decker zostały opublikowane w najnowszej edycji raportu "Forum Odpowiedzialnego Biznesu": "Narzędziownia SBD", "Audyt BHP", "Dzień Ziemi" oraz "Świąteczne Pomaganie".

Działania Stanley Black + Decker, 2 nowe i 2 długoletnie, wyróżniono w tegorocznym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” w kategoriach: praktyki z zakresu pracy, środowisko oraz zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. To największa i najważniejsza cykliczna publikacja dotyczącą społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce, której kategorie tematyczne są podzielone według standardu ISO 26000.

4 publikacje w raporcie FOB to dla nas duże wyróżnienie i dobry początek roku, tym bardziej że na ich efekt zebrała się praca wielu ludzi. Co roku zwiększamy świadomość pracowników w zakresie działań CSR naszej firmy i zachęcamy ich do aktywnego współtworzenia naszych praktyk – mówi Grzegorz Gofryk, CEE marketing communication manager Stanley Black + Decker. – Jako firma dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku staramy się odpowiadać na potrzeby interesariuszy, a takie publikacje pokazują, że obraliśmy dobry kurs – dodaje.

W ramach nowych praktyk CSR Stanley Black + Decker zgłoszono „Audyt dzienny BHP – pracuj bezpiecznie, zdrowo i kolorowo”, realizowany przez gliwicki oddział firmy. Program zwiększył bezpieczeństwo pracy oraz uświadomił pracownikom ich wpływ na funkcjonowanie magazynu. Drugą nowością jest „Narzędziownia SBD” – ogólnopolski projekt edukacyjny prowadzony we współpracy ze szkołami zawodowymi i technikami. W ramach warsztatów doradcy techniczni Stanley Black + Decker zapoznawali uczniów z nowoczesnymi rozwiązaniami stosowanymi w elektronarzędziach, zwiększając ich szanse na rynku pracy.

W praktykach długoletnich w raporcie „Forum Odpowiedzialnego Biznesu” znalazły się cykliczne akcje Stanley Black + Decker: „Dzień Ziemi” oraz „Świąteczne Pomaganie”. Pierwszy projekt, realizowany przez oddział w Gliwicach, łączy edukację ekologiczną pracowników z testem wiedzy oraz kształtowaniem u nich ekologicznych nawyków. „Świąteczne Pomaganie” to z kolei akcja pracowników biura w Warszawie. Przed świętami Bożego Narodzenia organizują oni kiermasze książek i własnoręcznie wypiekanych ciast i sprzedają je, zbierając w ten sposób pieniądze oraz dary rzeczowe na rzecz rodziny zgłoszonej w akcji „Szlachetna Paczka”.

2016-06-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket