PROFIX

Profix z kampanią reklamową w telewizji

Profix z kampanią

Profix – największy w Polsce dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi zaprezentował telewizyjną kampanię reklamową. Spoty promujące należącą do firmy markę narzędzi ręcznych Proline można było zobaczyć od 21 kwietnia do końca maja w czołowych stacjach telewizyjnych należących do grup TVP, TVN oraz Polsat.

W czasie trwania kampanii wyemitowanych zostanie łącznie tysiąc spotów. – Kreacja nawiązuje klimatem do filmów szpiegowskich. Podejście to jest konsekwencją strategii komunikacji marki, w myśl której profesjonalista zawsze korzysta z profesjonalnego sprzętu – komentuje Joanna Woźniak, dyrektor marketingu Profix Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiadał kierowany przez Oskara Ciałowicza Dom Mediowy Essencja, który jest częścią grupy Aveex.

Proline to marka profesjonalnych narzędzi ręcznych należąca do firmy Profix – polskiego producenta i dystrybutora narzędzi i elektronarzędzi dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Wyroby Proline produkowane są wyłącznie ze znakomitej jakości komponentów w oparciu o najnowsze technologie. W asortymencie marka ma pełen wybór akcesoriów i narzędzi ręcznych: warsztatowych, budowlanych, dekoratorskich, ogrodniczych, jak również osprzęt do elektronarzędzi.

2016-06-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket