Od kwietnia w telewizji, prasie oraz Internecie możemy oglądać najnowszą kampanie marketingową pralek Bosch VarioPerfect z unikalną na rynku techniką ActiveOxygen.
ActiveOxygen pozwala na odświeżanie ubrań bez wykorzystania wody, eliminację bakterii i neutralizację zapachów, a co najważniejsze – to pierwsza na rynku pralka gwarantująca w pełni higieniczne pranie w niskich temperaturach. Właśnie tak zaprezentowano najnowszą serię pralek, które do końca maja reklamowane są w kampanii telewizyjnej. Dodatkowo działania telewizyjne wspierane są przez kampanię prasowe w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich, parentingowych, kobiecych czy podróżniczych.
Bosch nie zapomniał o świadomości konsumenckiej w Internecie i tutaj przygotował długofalowe działania i banery na największych portalach ogólnopolskich i 80 tematycznych. Kampanię wspierane są przez działania commerce oraz komunikację PR (także w mediach społecznościowych). Od połowy kwietnia nową pralkę Bosch z ActiveOxygen promować będzie również konkurs konsumencki oparty na quizie edukacyjnym.
Bosch zaprezentował także nową odsłonę logotypu (w górnym rogu prezentowanego zdjęcia). Jak zapewnia producent, kolorowy pasek zamieszczony w logotypie jest metaforą różnorodnych potrzeb i lepszej jakości życia, jaką gwarantuje Bosch. Kampanię przygotowali: spot telewizyjny – PrimeMovers Ltd., kampanię TV – OMD Sp. z o. o., kampanię on-line – ACR Media House sp. Z o.o., materiały POS – hyperCrew Sp. z o.o.
Źródło: Bosch, red. MS/InfoMarket
© 2024 InfoMarket