iROBOT

Nowa odsłona robotów Roomba

Nowa odsłona robotów

iRobot proponuje kolejne urządzenie, które wzbogaci linię modeli odkurzających Roomba. Seria 900 to połączenie innowacyjnych rozwiązań z dużą wydajnością na bardzo dużych powierzchniach.

iRobot Roomba 980 rozpoczyna wiosenne porządki i oferuje nową jakość sprzątania. W urządzeniu zastosowano aplikację iRobot Home, która została zaprojektowana, aby przez połączenie z domową siecią Wi-Fi umożliwić efektywne i proste zarządzanie pracą robota. Za jej pośrednictwem użytkownik może ustalić harmonogram pracy na 7 dni tygodnia. Ponadto użytkownicy mogą dzięki niej wybrać sposób pracy, np. pojedynczego lub podwójnego przejazdu, sprzątania przy krawędziach, a nawet stałej pracy w trybie Carpet Boost. Aplikacja dostarcza również informacji o aktualnym stanie urządzenia (np. o konieczności wyczyszczenia zbiornika), stanie jego pracy, udziela porad oraz zapewnia bezpośredni dostęp do pomocy technicznej – co ważne, jest ona kompatybilna z systemami Android oraz iOS. Ale to tylko jedno z wielu rozwiązań. Uwagę warto zwrócić także m.in. na sposób poruszania się. Roomba 980 na bieżąco dokonuje wizualnej lokalizacji i mapowania (vSLAM). Robot buduje mapę pomieszczeń, utrzymuje optymalny tor pracy i sprząta, dopóki cała powierzchnia nie zostanie wyczyszczona. Ponadto rozpoznaje rodzaj podłóg i dostosowuje do nich sposób pracy. Gdy robot rozpoznaje dywany, zwiększa moc (funkcja Carpet Boost) – intensyfikacji mocy dokonuje także na obszarach bardziej zabrudzonych (Dirt Detect 2 generacji) – dzięki czujnikom akustycznym oraz optycznym robot identyfikuje obszary wymagające większej uwagi. W urządzeniu zastosowano rozwiązanie dobrze znane polskim konsumentom, czyli AeroForce, dwie przeciwbieżne gumowe szczotki, które wymagają mniejszej częstotliwości czyszczenia, minimalizują ryzyko wkręcenia się w nie np. kabli oraz optymalizują przepływ mocy ssącej, koncentrując ją bezpośrednio na podłożu. iRobot Roomba 980 dostępny jest w sugerowanej cenie katalogowej 4499 zł.

2016-04-08
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket