Aktualna mistrzyni w wadze słomkowej najbardziej prestiżowej federacji mieszanych sztuk walki - UFC promuje urządzenia firmy Samsung w nowej kampanii "Zostań legendą".
Firma Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowe rozwiązania techniczne ułatwiają codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki Level, do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
– Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz – zgodnie z hasłem kampanii – „zostania legendą”.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do Internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR.
© 2024 InfoMarket