Na wydarzeniu zorganizowanym w urokliwej Szklarni Grodzisk władze spółki MPM agd SA zaprezentowały pracownikom firmy i partnerom szczegółowe plany dotyczące rebrandingu najważniejszej z oferowanych marek – MPM.
Zmiana historycznego logotypu to nie wszystko, a wręcz tylko jeden z elementów kompleksowej zmiany wizerunku marki. Obejmuje ona takie działania jak nowe pozycjonowanie, komunikacja, identyfikacja wizualna oraz opakowania, a także rozszerzenie logotypu o nowe hasło przewodnie. Nowe logo zrywa z tradycyjnym czerwonym kolorem i jest minimalistyczne oraz nowoczesne, a skrót MPM rozwija się do hasła „My Perfect Moment”, czyli codziennych drobnych chwil, które dzięki prostym przyjemnościom mogą stać się perfekcyjnymi momentami, oczywiście przy udziale urządzeń MPM. Mogą to być np. filiżanka porannej kawy, od której zaczynamy dzień, czy po prostu wyposażenie pierwszego mieszkania w kompletny sprzęt AGD i stworzenie swojej przestrzeni.
Fundamentem nowej tożsamości marki jest skrót L.I.F.E. (ang. życie), który rozwija się do hasła „We are learned, innovative, and friendly experts”. Tym samym nowa osobowość marki MPM koncentruje się na takich czynnikach jak wieloletnie doświadczenie, niezawodność, a także innowacyjność i kreatywność. MPM pozycjonuje się również jako marka otwarta i godna zaufania, za którą stoją eksperci, a jej przedstawiciele zawsze są gotowi do pomocy. Nowa identyfikacja idzie w parze z nową strategią i pozycjonowaniem marki MPM jako innowacyjnej, przystępnej cenowo, ale oferującej jakość charakterystyczną dla produktów premium. Stanowi jej mocny fundament, na którym wszystko się zaczyna i wszystko kończy. Identyfikacja zapewnia rozpoznawalność i wyróżnia się w gąszczu innych marek zarówno na półce sklepowej, jak i w komunikacji. MPM obiera konsekwentny kierunek i przez nowy design marki wyraźnie przeciwstawia się przeciętności na rynku. Nowe logo łączy w sobie zarówno techniczną, jak i emocjonalną stronę. Jaskrawe kolory wyróżniają się z monotonii konkurencji, a świeże obrazy opowiadają małe, fascynujące historie. Zaskakująca komunikacja ma trafiać nie tylko do umysłu, ale przede wszystkim do serca. Dobrej jakości wzornictwo produktów cieszy zarówno funkcją, jak i formą.
– Wola do zmian jest wpisana w DNA MPM od ponad trzech dekad. Opuszczenie strefy komfortu, odwaga, aby stworzyć coś nowego – to właśnie jest w centrum naszej nowej strategii marki. Naszym celem jest nie tylko sprzedaż świetnie działającego AGD, ale również tworzenie perfekcyjnych momentów w domach naszych klientów – podsumowuje nową strategię Piotr Płochocki, twórca i założyciel firmy MPM agd SA.
Gości przywitał i zaprosił na prezentację nowej strategii Piotr Płochocki – właściciel firmy MPM agd SA.
Za przygotowanie nowej strategii odpowiedzialna była agencja D One, a przedstawił ją CEO D Group – Robert Neumann.
W demonstracyjnej ciężarówce marki MPM goście mieli okazję bliżej przyjrzeć się nowej identyfikacji oraz urządzeniom nią opatrzonym.
W spotkaniu udział wzięli zarząd oraz szerokie grono współpracowników firmy.
© 2024 InfoMarket