Serwis producenta to coś więcej niż tylko naprawy urządzeń gospodarstwa domowego. To kompleksowa opieka posprzedażowa, która obejmuje doradztwo produktowe, szybkie diagnozowanie problemów na odległość oraz działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach kampanii Loving Service #LikeABosch, Bosch podkreśla swoje zaangażowanie w budowanie długotrwałych relacji z konsumentami i dostarczanie usług najlepszej jakości.
Obsługa serwisowa i pozytywne doświadczenia klientów z nią związane zostały zauważone i docenione przez konsumentów. Serwis producenta marki Bosch zdobył już 15-krotnie wyróżnienie „Gwiazdą Jakości Obsługi” oraz „Gwiazdę Jakości Dekady”. Dzięki kompleksowym usługom, zdalnej diagnostyce i dbałości o środowisko serwis producenta AGD marki Bosch wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów, budując zaufanie i długotrwałe relacje.
Serwis producenta to nie tylko naprawy – to również profesjonalne doradztwo. Jeśli planujemy zakup nowego AGD, specjaliści z centrum kontaktu pomogą nam wybrać sprzęt idealnie dopasowany do naszych potrzeb i żeby służył nam jak najdłużej. Dodatkowo, w razie potrzeby naprawy, serwis producenta oferuje duży wybór oryginalnych, dobrej jakości części zamiennych, które zapewniają przede wszystkim bezpieczeństwo użytkownikom a także optymalną wydajność i długoletnią eksploatację urządzeń marki Bosch.
Zaawansowane rozwiązania w urządzeniach z Home Connect pozwalają na szybką zdalną diagnostykę, dzięki czemu wiele problemów można rozwiązać bez konieczności wizyty technika w domu. To wygodne rozwiązanie, które oszczędza czas i pieniądze. Zdalna diagnostyka pozwala opiekunom technicznym precyzyjnie zidentyfikować usterki i odpowiednio przygotować się do ewentualnej wizyty serwisowej, co zwiększa skuteczność naprawy – w większości przypadków wystarczy tylko jedna wizyta, żeby rozwiązać problem.
W ramach inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju Bosch promuje gospodarkę obiegu zamkniętego, dając drugie życie urządzeniom i niektórym komponentom. Serwis producenta marki Bosch oferuje również możliwość zakupu outletowych urządzeń w atrakcyjnych cenach, z pełnym wsparciem, obejmującym dowóz zakupionego urządzenia, jego instalację oraz instruktaż użytkowania.
Serwis producenta marki Bosch dostarcza oryginalne produkty do czyszczenia i pielęgnacji urządzeń, które są specjalnie zaprojektowane i przetestowane dla sprzętów tej marki. Produkty te nie tylko pomagają w utrzymaniu optymalnej wydajności urządzeń, ale również wydłużają ich trwałość, co przyczynia się do zmniejszenia ilości odpadów. W ofercie znajdują się produkty spełniające kryteria zrównoważonego rozwoju, np. przez wykorzystanie naturalnych składników i eliminację mikroplastiku. Dla osób ceniących swój czas dostępne są pakiety usług pielęgnacyjnych, w ramach których opiekunowie techniczni nie tylko przejrzą urządzenie, ale także przeprowadzą jego pielęgnację.
Paweł Trojanowski, dyrektor serwisu w BSH
– W serwisie producenta doskonale zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką urządzenia domowe odgrywają w życiu konsumentów, i jesteśmy zaangażowani w zapewnienie wsparcia i opieki na każdym etapie użytkowania AGD. Bosch oznacza nie tylko wysoką jakość czy trwałość, ale także obsługę serwisową, której konsumenci mogą doświadczyć po zakupie urządzeń tej marki.
© 2024 InfoMarket