Wrzesień jest miesiącem wielu ważnych i zarazem wyjątkowych imprez branżowych w Polsce. Znaczna ich część odbywa się w Karpaczu, u podnóża Śnieżki i malowniczych Sudetów Zachodnich. To właśnie jesienią Karpacz gości co roku najbardziej uznane osobistości ze świata ekonomii oraz polityki i – co godne podkreślenia – tutaj także ma miejsce bez wątpienia najokazalsza impreza naszej branży, jaką są targi Max Expo.
Używając słowa „najokazalsza”, mamy na myśli nie tylko skalę i rozmach targów, które są największą tego typu imprezą w Polsce, goszczącą ponad 100 marek i kilkaset firm handlowych reprezentowanych przez niemal 1500 gości z całej Polski, ale przede wszystkim fakt, że wydarzenie organizowane przez spółkę GT Group Tomaszek jest przygotowane zawsze z pietyzmem i ma ekskluzywny charakter w każdym niemal calu.
Zarówno wystawcy, jak i goście korzystają z wielu komfortowych atrakcji Hotelu Gołębiewski oraz przygotowanego skrupulatnie przez organizatorów Max Expo programu. Wspomaga go przygotowana specjalnie na tę okazję aplikacja. Zwieńczeniem targów jest uroczysty bankiet w ogromnej Sali Kongresowej. Choć jest to oczywiście zawsze ostatni punkt programu, to jest to moment wyjątkowy, zapierający dech w piersiach i zarazem pozostający na długo w pamięci. Czuć w nim magię i siłę więzi licznie zgromadzonych w tym miejscu ludzi, jak i całej branży skupionej wokół sieci Max Elektro i Max Kuchnie.
Warto w tym miejscu podkreślić, że targi Max Expo są organizowane dla obu tych organizacji handlowych i wszystkich tych, którzy na co dzień budują ich siłę i prestiż. Reprezentowane przez GT Group sieci – Max Kuchnie, zrzeszająca głównie kanał studiów kuchennych do zabudowy (SMK), oraz Max Elektro, reprezentująca tradycyjny kanał handlowy AGD-RTV – zbudowane zostały w oparciu o polski kapitał i firmy rodzinne. Stanowią one dziś trzecią co do wielkości siłę liczoną tak od strony skonsolidowanych przychodów, jak i wyników finansowych netto.
Na tegorocznych targach Max Expo nie zabrakło czołowych marek i firm, które od lat współpracują z obiema sieciami GT Group.
Wszyscy znający na co dzień właścicieli – Ewę oraz Janusza Tomaszków i współpracujący z nimi wiedzą, że nie byłoby dzisiejszego sukcesu zarówno obu sieci handlowych, jak i Max Expo, imprezy na trwałe wpisanej już w polski kalendarz targowy, gdyby nie ich upór, pasja i ogromne zaangażowanie. Trwa ono notabene nieprzerwanie od 35 lat!
Będąc przy jubileuszach, warto też w tym krótkim materiale dodać, że rok 2024 to data ważna także dla marki własnej GT Group. Kernau, jako spadkobierca wcześniejszych marek grupy, obchodzi bowiem w tym roku 20-lecie istnienia. Jego początki sięgają cenionej niegdyś, a pierwszej marki firmy, jaką był brand Neto. Kernau to polska marka z wieloletnim doświadczeniem na rynku, oferująca nowoczesny sprzęt elektryczny i elektroniczny. Jest bardzo ciekawie sprofilowana, a jej asortyment został doskonale dobrany do charakteru obu sieci handlowych GT Group, co bez wątpienia jest także atutem spółki z Łańcuta.
Podczas targów, obok licznych i barwnych ekspozycji marek, miały miejsce także odrębne prezentacje i prelekcje.
© 2024 InfoMarket