AMICA

Rozmowy o nowej odsłonie marki Fagor

Rozmowy

W październiku na zaproszenie firmy Amica w Poznaniu i Wronkach gościli przedstawiciele Fagor S.Coop, właściciela marki, która miesiąc wcześniej dołączyła do brandów znajdujących się w portfolio największego polskiego producenta AGD.

Już za kilka miesięcy Amica na mocy udzielonej licencji będzie oferować na rynku hiszpańskim sprzęt grzejny, pralki, lodówki, zmywarki, okapy i kuchnie mikrofalowe pod marką Fagor. Amaia Agirre Aramburu – sekretarz generalna Fagor S.Coop i José Antonio Alustiza Usandizaga – przewodniczący rady zarządzającej Fagor S.Coop, omawiali w Poznaniu z Aliną Jankowską-Brzóską – wiceprezes grupy Amica i prezes Amica Handel i  Marketing współpracę, która potrwa co najmniej 15, a prawdopodobnie nie mniej niż 30 lat. Gościli także w fabryce kuchni, gdzie podejmował ich wiceprezes ds. operacyjnych grupy Amica Marcin Bilik. Zapoznali się z najnowocześniejszymi technologiami i planami wdrożeń produktowych na najbliższą przyszłość, a także ze szczegółowym planem przygotowania platformy komunikacyjnej dla marki Fagor w Hiszpanii. Spotkanie było też okazją do bliższego poznania, również na gruncie kulturowym. Goście z Kraju Basków zwiedzili stolicę Wielkopolski i odwiedzili Uniwersytet Adama Mickiewicza. To właśnie UAM jest jedną z dwóch polskich uczelni, na których wykładany jest język baskijski. Gości z Fagor S.Coop i grupy Amica podjęli na spotkaniu prof. dr hab. Krzysztof Stroński, prodziekan ds. organizacyjnych Wydziału Neofilologii, a także wykładowczyni i studenci tego języka. Rozmawiano (również po baskijsku) między innymi o zaletach unijnego programu Erasmus. Goście z Półwyspu Iberyjskiego byli pod wrażeniem zarówno Poznania, jak i zaplecza technologicznego (fabryka, zautomatyzowany magazyn, dział badań i rozwoju) oraz oferty polskiej grupy Amica, które poznawali także z perspektywy znajdującego się na stadionie przy ul. Bułgarskiej showroomu

2019-10-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket