Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

WARSAW HOME

Wnętrzarskie święto w PTAK WARSAW EXPO

Wnętrzarskie święto w PTAK WARSAW EXPO

Na początku października na terenie międzynarodowego centrum targowo-wystawienniczego Ptak Warsaw Expo odbyły się targi wyposażenia wnętrz Warsaw Home. Sukces imprezy, w której na ekspozycje przeznaczono imponujące 125 tys. m2 powierzchni wystawienniczej, potwierdza, że w zaledwie kilka lat możliwe jest stworzenie w Polsce targów o randze światowej.

Warsaw Home to wyjątkowe święto całego sektora wnętrzarskiego, w którym biorą udział najważniejsze osobistości w branży. Gośćmi honorowymi byli prezes Światowej Organizacji Targowej Ufi– Craig Newman oraz prezes International Association of Exhibitions and Events (IAEE) – David DuBois. W dobie Internetu, kiedy większość interakcji biznesowych przenosi się do sieci, targi zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę jako platforma do utrzymania prawdziwych bezpośrednich relacji. „InfoMarket” po raz kolejny miał przyjemność wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu, na które przeznaczono – podobnie jak w ubiegłym roku – aż 5 olbrzymich hal wystawowych Ptak Warsaw Expo. Każdą z nich poświęcono nieco innej tematyce. W ten sposób utworzyły się strefy takie jak „Warsaw Build (podłogi, panele i materiały do wykończenia ścian, a także drzwi, kominki i armatura), Deco oraz Poland Design Festival (dekoracje, tekstylia i oświetlenie), Kitchen & Dining (meble, akcesoria i AGD), Selected Furniture (różnego rodzaju meble) oraz Selected Design (wyjątkowe wzorniczo projekty). Poszczególne strefy były więc na tyle różnorodne i ciekawe, że w każdej można było znaleźć coś dla siebie.

Wnętrzarskie święto w PTAK WARSAW EXPO

Targi obfitowały w pokazy kulinarne. Na stoiskach wielu producentów wykwintne potrawy przygotowywali najlepsi szefowie kuchni.

Wnętrzarskie święto w PTAK WARSAW EXPO
Wnętrzarskie święto w PTAK WARSAW EXPO

Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt

Designerskie meble i innowacyjne rozwiązania techniczne to dziś dwa niemal nieodłączne aspekty przy projektowaniu wnętrz. Dla poszukujących inspiracji w tej dziedzinie firma Samsung wraz z duńską marką meblową BoConcept przygotowała ekspozycję, na której można było przekonać się, jak najnowsze telewizory Samsunga prezentują się w domowej przestrzeni. Dodatkowo przedstawiciele marki BoConcept opowiadali o najnowszych projektach Karima Rashida, trendach z najnowszego katalogu oraz idei współpracy biznesowej „Live. Work. Play”.

Odwiedzający targi mogli bliżej poznać przede wszystkim dwie linie telewizorów firmy Samsung – The Frame i QLED. The Frame to jedyne w swoim rodzaju połączenie sztuki i techniki. Dzięki trybowi Sztuka, ekran telewizora może stać się... dziełem sztuki, i to dosłownie. W ramach sklepu Art Store, czyli platformy, która powstała z myślą o tym niezwykłym telewizorze, można znaleźć obecnie ponad 1200 dzieł z najlepszych światowych galerii i muzeów, takich jak Museo Del Prado, Yellow Korner, Victoria & Albert Museum czy Berlin State Museum, i wyświetlić je na ekranie.

Drugi ze wspomnianych typów telewizorów, czyli modele Samsung QLED, dostępne są w rozmiarach od 43 do 98 cali. Tryb Ambient sprawia, że ekran, kiedy akurat nie oglądamy filmu, staje się personalizowaną ozdobą. Można też wygodnie śledzić na nim informacje, oglądać zdjęcia czy wykorzystać kolorowe motywy wizualne i grafiki, które sprawią, że wnętrze będzie kompletne. Ciekawą funkcją jest także możliwość tworzenia tła z motywem ściany, na której znajduje się telewizor – dzięki temu ekran, niczym kameleon, idealnie wtopi się w domową przestrzeń. Wystarczy zrobić zdjęcie, a aplikacja Smart- Things pomoże nam je dopasować tak, aby uzyskać pożądany efekt końcowy.

Samsung to także innowacyjny sprzęt AGD. Na stoisku tego producenta nie mogło więc zabraknąć innowacyjnych chłodziarkozamrażarek z linii Family Hub, pralek QuickDrive czy piekarników Dual Cook Flex. Urządzenia te mogą być obsługiwane z wykorzystaniem wspomnianej już aplikacji SmartThings. Dzięki niej użytkownik można znacznie łatwiej, a co najważniejsze – zdalnie, zarządzać sprzętem gospodarstwa domowego, nawet będąc poza domem.

Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt

Na targach prezentowano wiele różnorodnych urządzeń, które mogą być częścią systemów smart home, obsługiwanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt
Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt
Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt
Wyjątkowa przestrzeń, wyjątkowy sprzęt

Mobilnie i interaktywnie

Na interakcję z odwiedzającymi targi Warsaw Home postawiła firma Siemens. Na stoisku tego producenta AGD, przy wykorzystaniu wirtualnych gogli oraz odpowiedniego oprogramowania, można było sprawdzić w 3D, jak może wyglądać kuchnia wyposażona w wybrane urządzenia wolnostojące i do zabudowy. Można dzięki temu dobierać lodówki, piekarniki i inne AGD, zaglądać do ich wnętrz, a nawet zaimportować projekt kuchni i zobaczyć go w wirtualnej rzeczywistości, a następnie wprowadzać zmiany, np. modyfikować kolory frontów i blatów. Siemens prezentował również możliwości i funkcje platformy Home Connect, która pozwala na mobilne sterowanie kompatybilnymi z nią urządzeniami. A tych w ofercie marki nie brakuje. Mogą to być m.in. piekarniki, pralki, suszarki bębnowe, zmywarki lodówki, jak i ekspresy do kawy, a więc do wyboru, do koloru.

Z platformą Home Connect kompatybilny jest także sprzęt marki Bosch. Na stoisku tego producenta można było zobaczyć m.in. najnowsze piekarniki z intuicyjnym menu czy energooszczędne lodówki, a także pralki i suszarki ze świetnie wyposażonej serii iQ800. Nie zabrakło również drobnego AGD – funkcjonalnych żelazek, robotów kuchennych czy akumulatorowych odkurzaczy pionowych. Prawdziwą gwiazdą stoiska marki Bosch był Mateusz Gessler, który swoimi pokazami gotowania przyciągał tłumy zainteresowanych.

Mobilnie i interaktywnie

Lodówka to bardzo ważny element wyposażenia kuchni. Na Warsaw Home można było zobaczyć rozmaite modele – od tych utrzymanych w stylistyce retro po wielkogabarytowe urządzenia wyposażone w innowacyjne funkcje. Nie zabrakło też winiarek i modeli do zabudowy.

Mobilnie i interaktywnie
Mobilnie i interaktywnie
Mobilnie i interaktywnie

Na targach jak w... kuchni

Na targach w roli wystawcy pojawiła się polska firma Comitor. Zaprezentowała produkty marek ze swojej oferty, a więc Blanco, Novy i Küppersbusch. Dodatkową atrakcją na stoisku Comitora była obecność szefa kuchni Aleksandra Barona i jego pokaz gotowania „na żywo”. Na stoisku Comitora pojawiły się nowe baterie niemieckiej marki Blanco: Catris-S i Linus-S w stalowym oraz czarnym chromowanym wydaniu, a także dopasowane do nich dozowniki płynów. Można było zapoznać się także z modną kolekcją Beton Style, do której należą zlewozmywaki wykonane z imitującego ten surowiec materiału Silgranit Pura-Dur. Istniała również możliwość uruchomienia sprzętów, dlatego goście stoiska mieli okazję przekonać się, jak funkcjonują one w praktyce.

Poza gamą funkcjonalnych baterii i zlewozmywaków Comitor zaprezentował też piekarniki marki Küppersbusch, wyróżniające się innowacyjnym systemem ökotherm, który eliminuje zanieczyszczenia i cząsteczki tłuszczu. Dużym zainteresowaniem cieszył się zintegrowany z płytą indukcyjną okap Panorama marki Novy.

Przebojem targów okazała się składana mata, czyli element ułatwiający codzienną pracę w kuchni. Jest to elastyczny, a jednocześnie stabilny gadżet, spełniający funkcję np. podstawki pod garnki lub odsączarki. Architekci, projektanci oraz potencjalni klienci mogli zapoznać się bliżej z produktami i uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania związane ze sprzętem.

Przekonanie się o tym, jak wspomniany już okap Panorama sprawdza się w naturalnych warunkach, możliwe było podczas pokazów gotowania na żywo. Poprowadził je Aleksander Baron.

Na targach jak w... kuchni

Czyste powietrze i czysta woda to niezbędne elementy przyczyniające się do zdrowia domowników. Producenci tacy jak Aquaphor, Franke czy Sharp doskonale o tym wiedzą i oferują produkty, które pozwalają zatroszczyć się o to, co pijemy i czym oddychamy.

Na targach jak w... kuchni
Na targach jak w... kuchni

Kuchnia sercem domu

W trakcie targów Warsaw Home 2019 firma Franke zaprezentowała kuchnię odpowiadającą potrzebom współczesnych konsumentów. Stanowisko marki zaaranżowano zgodnie z hasłem najnowszej kampanii reklamowej tego producenta – „Kuchnia sercem domu”. Na ekspozycji Franke można było zobaczyć szereg wielofunkcyjnych urządzeń pomagających w przygotowywaniu posiłków. Wśród nich znalazł się Mythos 2gether, jedno z wielu urządzeń typu 2 w 1 oferowanych przez markę. Model ten składa się z płyty indukcyjnej połączonej z wbudowanym okapem. To zaawansowane urządzenie zainteresuje osoby, które swoją kuchnię chcą urządzić bardziej ergonomicznie, podobnie jak piekarniki Frames by Franke, które dają użytkownikowi więcej swobody. Wyposażone są w opatentowane przez Franke grzałki DCT i umożliwiają pieczenie nawet czterech potraw jednocześnie bez obawy o mieszanie się smaków i zapachów.

Franke, jako specjalista od strefy zmywania, nie zapomina o usprawnieniach także w tym miejscu. Prezentowany na targach Box Center to więcej niż tylko zlewozmywak. W stalowej komorze tego modelu umieszczono najpotrzebniejsze akcesoria kuchenne, które dzięki temu są zawsze pod ręką. W przyborniku znajdziemy 3 noże, 2 deski do krojenia oraz suszarkę do naczyń.

Wśród zaawansowanych technicznie urządzeń nie mogło zabraknąć baterii Franke Vital. Tegoroczna nowość Franke zapewnia domownikom stały dostęp do krystalicznie czystej i smacznej wody. Vital nie wymaga montowania żadnych dodatkowych urządzeń w szafce pod zlewozmywakiem. Znajdujący się w wylewce filtr kapsułkowy wystarcza do usunięcia 99 proc. bakterii i wirusów. Co więcej, wyłapuje również mikrocząsteczki plastiku.

Forma i funkcjonalność

Włoski producent okapów i płyt grzewczych – firma Elica – przedstawił na targach swoje innowacyjne projekty urządzeń kuchennych. Mobilna ekspozycja marki Elica prezentowana była już w tym roku w wielu europejskich miastach, od Barcelony po Petersburg. W pierwszej połowie roku ekspozycja gościła także w Polsce: w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach. Teraz po raz pierwszy zawitała do stolicy i na targi Warsaw Home.

Prezentację urządzeń kuchennych marki Elica skoncentrowano na formie i funkcjonalności. Towarzyszyły jej pokazy kulinarne w wykonaniu znakomitego duetu włoskich szefów kuchni – Alfredo i Leonardo z Kuchni Dantego. Włoskie dania w ich wykonaniu współgrające z niebanalnym wzornictwem płyt grzewczych Elica inspirowały odwiedzających do odkrywania nowych smaków i nowych urządzeń tego producenta.

Płyty grzewcze z wbudowanymi okapami lub zintegrowane z wagą, wyciągi przypominające lampy, modele udekorowane kryształkami – to cechy tylko niektórych z urządzeń prezentowanych na stoisku włoskiej marki. W strefie spotkań dla profesjonalistów prezentacje dla architektów i projektantów prowadził Fabrizio Crisa – autor wielu nagrodzonych rozwiązań wykorzystywanych przez firmę Elica.

Forma i funkcjonalność

Wyjątkowe wzorniczo okapy i płyty grzewcze to również nieodłączne elementy targów Warsaw Home. Wśród innowacyjnych modeli prezentowano m.in. okapy sterowane gestami oraz designerskie konstrukcje płyt zintegrowanych z wyciągiem.

Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność
Forma i funkcjonalność

Innowacje w chłodnictwie i nie tylko

Wiele innowacyjnych modeli można było zobaczyć na stoisku marek Vestfrost i Sharp, należących do koncernu Vestel. Swoją barwną ekspozycją marka Vestfrost potwierdziła po raz kolejny, że designerski i funkcjonalny sprzęt to nie tylko modele do zabudowy, ale również stylowe urządzenia wolnostojące.

Modele dostępne w różnorodnych wersjach kolorystycznych ułatwiają dostosowanie ich do aranżacji wnętrza i potrzeb użytkownika. Ekspozycja Vestfrosta już na wejściu wyróżniała się pod względem kolorystycznym spośród oferty wystawców AGD na Warsaw Home. Można tutaj było zobaczyć gotowe zaaranżowane zestawy kuchenne w postaci dopasowanych wzorniczo i kolorystycznie lodówek, kuchni i okapów, a wszystko to utrzymane było w ponadczasowej stylistyce retro.

Urządzenia te, mimo klasycznego wyglądu, wykorzystują jednak innowacyjne rozwiązania techniczne, których nie powstydziłoby się wiele popularnych na rynku klasycznych modeli. Są to m.in. jonizator powietrza Ion Tech, wykorzystywany w celu eliminacji nieprzyjemnych zapachów, czy filtr Maxi Fresh w szufladach lodówki przeznaczonych na warzywa.

Produkty Vestfrosta, w tym chłodziarki do wina, można było zobaczyć w otoczeniu węgierskiego wina firmy 2Bratanki. W tym segmencie rynku mają pojawić się wkrótce nowe modele winiarek z pogranicza urządzeń domowych i profesjonalnych. Próbkę możliwości i przedsmak tego, co wkrótce zagości w ofercie Vestfrosta, można było zobaczyć właśnie na Warsaw Home.

Wśród nowości prezentowano również chłodziarki i zamrażarki do zabudowy. Zestawiając tego typu urządzenia obok siebie w kuchennej zabudowie, można stworzyć klasyczny, dopasowany do potrzeb użytkownika zestaw side by side. Dla osób poszukujących kompaktowego rozwiązania Vestfrost oferuje natomiast chłodziarkozamrażarkę do zabudowy VR-BB27612H0S o pojemności całkowitej 243 l.

Sharp zaprezentował m.in. 4-drzwiowy model SJ-F2560EVI z linii VacPac Pro, a więc z pakowarką próżniową umieszczoną na froncie. Dzięki niej użytkownik może dłużej przechowywać produkty, zapobiegając rozwojowi baterii i powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Urządzenie ma pojemność 556 l i pracuje w klasie energetycznej A++.

W segmencie dużego AGD na stoisku Sharpa nie zabrakło innowacyjnych modeli pralek, suszarek bębnowych oraz zmywarek. Sharp prezentował również drobny sprzęt AGD oraz nową linię oczyszczaczy powietrza. Wykorzystują one opatentowaną technikę jonizacji powietrza Plasmacluster, która wytwarza odpowiednią ilość uwalnianych do atmosfery jonów dodatnich oraz ujemnych. W szybki i efektywny sposób pomagają one oczyszczać każdy zakątek pomieszczenia, likwidując unoszące się w powietrzu alergeny i drobnoustroje.

Funkcjonalne i atrakcyjne dla oka

Atrakcyjną ekspozycję miała na Warsaw Home marka Sam Cook, której właścicielem jest polska firma MPM. Została ona stworzona przede wszystkim z myślą o najbardziej wymagających klientach.

Na stoisku Sam Cook nie zabrakło pokazów kulinarnych połączonych z degustacją. Gotowano zdrowo, smacznie i wygodnie, oczywiście, przy wykorzystaniu funkcjonalnego sprzętu marek należących do firmy MPM. Stoisko Sam Cook było bowiem połączone z ekspozycją stylowych naczyń marki Smile, również należącej do MPM. Rozmaite garnki, patelnie, czajniki, a także brytfanny, szybkowary czy dobrej jakości noże stanowią doskonałe uzupełnienie nie tylko oferty marki Sam Cook, ale wyposażenia kuchni w ogóle.

Na stoisku firmy MPM nie mogło zabraknąć dużego AGD wolnostojącego i do zabudowy, a więc piekarników, płyt grzewczych na szkle oraz okapów, chłodziarkozamrażarek i winiarek. Firma prezentowała również odkurzacze marki GreenGo, w tym bezprzewodowy pionowy model znajdujący się w jej ofercie.

Funkcjonalne i atrakcyjne dla oka

Drobne AGD jest równie niezastąpione w domu jak piekarnik czy lodówka. W tym segmencie rynku wystawcy prezentowali szeroki asortyment produktów, m.in. ekspresy do kawy, blendery, czajniki, opiekacze, a także odkurzacze.

Funkcjonalne i atrakcyjne dla oka
Funkcjonalne i atrakcyjne dla oka

Okapy sterowane gestem

Dla firmy Ciarko, jednego z największych polskich producentów specjalizujących się w okapach kuchennych, targi były okazją do zaprezentowania swojej oferty klientom indywidualnym. Wyeksponowano najnowsze i najlepiej wyposażone wersje modeli z linii Ciarko Design. Okapy do niej należące łączą niebanalna estetyka, komfort obsługi oraz bardzo dobre parametry techniczne. W skład linii Ciarko Design wchodzi łącznie 13 okapów kuchennych o rozmaitej konstrukcji. Wśród nich znajduje się m.in. blatowy model Moondraft – wysuwany na wysokość 50 cm (najwyżej w tej kategorii produktowej na rynku). Ciarko oferuje również model Wizard, czyli połączenie okapu kuchennego i płyty indukcyjnej, a także nagrodzony Red Dot Design Award okap Illumia. W ofercie Ciarko Design wyróżnia się ponadto Miss W – prawdziwa designerska dekoracja każdej kuchni. Dzięki zastosowanemu w tym modelu panelowi LED Illumia może pełnić dodatkowo funkcję stylowej lampy. K ształt tego urządzenia przypomina zresztą bardziej ozdobny żyrandol niż okap kuchenny.

Okapy z linii Ciarko Design oferowane są w klasach energetycznych A, A+ lub A++, zależnie od modelu. Większość zostanie wyposażona w oświetlenie LED, w tym w czujnik zbliżeniowy, czujnik światła oraz regulację barwy oświetlenia. Dzięki tym funkcjom oświetlenie będzie włączać się automatycznie w momencie, kiedy użytkownik stanie przed okapem, a sama barwa oświetlenia (ciepła lub zimna) może być dostosowywana przez użytkownika.

Okapy Ciarko Design wyposażono też w innowacyjny system sterowania gestem GestureControl – umożliwia on w pełni bezdotykową obsługę urządzenia, wyłącznie za pomocą ruchów dłoni. Wystarczą 3 gesty, aby korzystać z możliwości okapu.

Innowacyjne pochłanianie i gotowanie

Wiele innowacyjnych modeli okapów i płyt grzewczych mogliśmy zobaczyć na stoiskach takich producentów jak Faber, Seenergy, Kernau czy Maunfeld.

Faber prezentował m.in. takie designerskie okapy jak Glow Plus, Belle Plus czy Cylindra Isola Evo Plus. Na stoisku włoskiej marki nie zabrakło również płyty indukcyjnej zintegrowanej z okapem, czyli Galileo. Wyeksponowano także kompaktową płytę indukcyjną FCH93 w połączeniu z wysuwanym z blatu okapem Fabula Plus.

Wyjątkowe wzorniczo okapy można było zobaczyć również na stoisku firmy Seenergy. Mamy tutaj na myśli m.in. takie modele jak przyścienne Manta i Dandy. Seenergy ma w ofercie również inne innowacyjne konstrukcje, np. płytę zintegrowaną z okapem Piano E-motion oraz wysuwany z blatu model Down Draft 40 BL.

Wiele nowości produktowych, w tym również w okapach kuchennych, zaprezentowała marka Kernau. Był to m.in. przyścienny 90-centymetrowy model KCH 0990 B o wydajności 610 m3/h (dostępny również w wersji o szerokości 60 cm jako KCH 0960 B). Nie zabrakło także modeli sterowanych gestami oraz urządzeń, które można obsługiwać za pomocą pilota, jak np. model KBH 0861 W, przeznaczony do zabudowy w szafce kuchennej. Został on wyposażony w trzystopniową regulację intensywności oświetlenia i dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej.

Na targach pojawiła się również marka Maunfeld, której produkty łączą w sobie m.in. angielską klasykę i włoski modernizm. Na stoisku tego producenta można było zobaczyć szeroką gamę modeli okapów – od konstrukcji przeznaczonych do zabudowy w szafce kuchennej po stylowe modele przyścienne kominowe. Firma oprócz okapów oferuje m.in. piekarniki, płyty grzewcze i zmywarki.

Filtrowanie wody

Innowacyjne systemy filtrowania wody prezentowała na swoim stoisku firma Aquaphor. Mamy tu na myśli m.in. dzbanek filtrujący J.Shmidt JS 500, czyli kompaktowe i wydajne urządzenie wykorzystujące zaawansowany system filtracji z zasilaniem bateryjnym. Model JS 500 skutecznie radzi sobie z metalami ciężkimi i toksynami. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o tym modelu, zapraszamy do działu „Nowości AGD” niniejszego wydania „InfoMarketu”.

Firma Aquaphor prezentowała ponadto zaawansowane systemy filtracji z tzw. odwróconą osmozą, w tym model RO-1010S Morion. Montuje się je w szafce kuchennej pod zlewozmywakiem, a oddzielna wylewka umożliwia łatwy dostęp do filtrowanej wody. Odwrócona osmoza polega na przepływie pod ciśnieniem wody przez specjalną membranę, której zadaniem jest przepuszczenie cząsteczek wody, a zatrzymanie zanieczyszczeń. Rozwiązanie to stosowane było do niedawna wyłącznie do celów przemysłowych. Zestaw firmy Aquaphor to w praktyce kilkuetapowy system filtracji. Pierwszym etapem jest wstępna filtracja, kolejnym filtracja osmotyczna, a ostatnim mineralizacja wody.

Co warte podkreślenia, w modelach firmy Aquaphor wykorzystywany jest opatentowany materiał Auqalen. Jego struktura znacznie poprawia efektywność oczyszczania wody. Aquaphor w dzbankach filtrujących stosuje ponadto technikę IAM (Isotropic Adsorbtion Matrix), która zapewnia równomierny przepływ wody przez całą powierzchnię filtra. Dzięki temu sprzęt tego producenta skutecznie zatrzymuje związki organiczne, metale ciężkie, zapobiega rozmnażaniu się bakterii, a mieszanka sorpcyjna zachowuje swoją strukturę.

Filtrowanie wody

Stylowe zlewozmywaki i nieszablonowe pod względem wzorniczym baterie mogą odmienić kuchenne wnętrza. W tym segmencie rynku producenci stawiają również na praktyczne aspekty swoich projektów – wyciągane wylewki, dozowanie, filtrowanie i oszczędzanie wody.

Filtrowanie wody
Filtrowanie wody
Filtrowanie wody
Filtrowanie wody
Filtrowanie wody
Filtrowanie wody

Imprezy towarzyszące targom

Ekspozycje wystawców to nie wszystko! W ramach targów Warsaw Home odbywały się rozmaite panele dyskusyjne i prelekcje. Po raz kolejny wydarzeniu towarzyszyło Design Forum, które było doskonałą okazją do tego, by dowiedzieć się wielu ciekawych informacji na temat panujących trendów i być na bieżąco ze wszystkimi ważnymi zagadnieniami w branży projektowej. W trakcie wszystkich dni targowych znakomici eksperci z całego świata dzielili się swoimi przemyśleniami podczas wielu wystąpień na różnorakie tematy. W tym roku hasło główne Forum Designu brzmiało „Jestem”. Organizatorzy chcieli przez to podkreślić, jak ważni są ludzie, którzy odwiedzają targi. Z tym również wiązał się główny motyw graficzny tegorocznej edycji. Jego projektant – Tomasz Kuczma przestawił na nim ludzi połączonych ciągłą linią i „skupionych wokół tworzenia pięknych, wartościowych i nowoczesnych przedmiotów, które wzbogacają wnętrza naszych domów i przestrzeni wspólnych”.

Targom towarzyszyła również konferencja Expo4Future. Wzięli w niej udział wicepremier prof. Piotr Gliński, Tomasz Szypuła – prezes Ptak Warsaw Expo, Marek Kłoczko – wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej, Cezary Kaźmierczak ze Zrzeszenia Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Michał Fijoł – wiceprezes PLL LOT. Głównym celem spotkania tak wielu ważnych osobistości były prezentacja roli targów w rozwoju gospodarki oraz przedstawienie najlepszych praktyk targowych ze świata. Podkreślano również znaczenie organizacji targów pod względem m.in. aspektów ekonomicznych. Paneliści dzielili się swoimi wrażeniami, spostrzeżeniami i doświadczeniami, które w przyszłości mogą zostać zastosowane przy organizacji kolejnej imprezy targowej na tak wielką skalę, jak tegoroczne Warsaw Home.

2019-10-28

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket