Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

NOBONOBO

Marka Inspirium zmienia nazwę

Marka Inspirium

Rebranding marki obejmuje nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką – Nobonobo kolekcję uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, dyrektora artystycznego firmy.

Polska firma, znana dotychczas jako Inspirium, w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję mebli wypoczynkowych. Jej oferta została pozytywnie przyjęta nie tylko przez polski rynek. Po dwóch latach funkcjonowania producent zdecydował się wprowadzić zmiany wizerunkowe w związku z nowym pozycjonowaniem na rynku.

Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka Rygalika, naszego dyrektora artystycznego, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców – komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.

Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy. W wyniku kreatywnych poszukiwań wybrana została nazwa składająca się z polskich wyrazów, która jest unikalna, rytmiczna i zaskakująca.

2019-10-28

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket