NOBONOBO

Marka Inspirium zmienia nazwę

Marka Inspirium

Rebranding marki obejmuje nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką – Nobonobo kolekcję uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, dyrektora artystycznego firmy.

Polska firma, znana dotychczas jako Inspirium, w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję mebli wypoczynkowych. Jej oferta została pozytywnie przyjęta nie tylko przez polski rynek. Po dwóch latach funkcjonowania producent zdecydował się wprowadzić zmiany wizerunkowe w związku z nowym pozycjonowaniem na rynku.

Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka Rygalika, naszego dyrektora artystycznego, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców – komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.

Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy. W wyniku kreatywnych poszukiwań wybrana została nazwa składająca się z polskich wyrazów, która jest unikalna, rytmiczna i zaskakująca.

2019-10-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket