BOSCH

Ani jednej zmarnowanej kropli wody

Ani jednej zmarnowanej kropli wody

Woda staje się coraz cenniejsza. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że AGD może zaoszczędzić tysiące litrów wody rocznie. O tym mówi nowa kampania edukacyjno-społeczna marki Bosch. Producent ten od lat wykorzystuje rozwiązania energo- i wodooszczędne w urządzeniach gospodarstwa domowego.

Bosch stara się optymalizować programy i wdrażać do swoich produktów innowacyjne rozwiązania, tak by służyły nie tylko człowiekowi, ale były przyjazne dla środowiska. Co warte podkreślenia, ok. 40 proc. zgłoszeń patentowych Boscha wiąże się właśnie z zasobami naturalnymi.

W kampanii edukacyjno-społeczno-promocyjnej Bosch chce pokazać Polakom, że wodę można oszczędzać wybierając odpowiednie urządzenia AGD, wykorzystujące innowacyjne rozwiązania techniczne, jak np. i-DOS. Rozwiązanie to, dzięki pracy sensorów skutecznie przyczynia się do oszczędności wody. Odpowiada za dozowanie detergentu (z dokładnością do 1 ml) na podstawie analizy wielu czynników: wielkości prania, rodzaju tkanin oraz stopnia ich zabrudzenia. Dzięki temu pralka nie musi uruchamiać dodatkowych płukań, a tak dzieje się za każdym razem, gdy wlejemy za dużo płynu do prania. Pozwala to zaoszczędzić nawet do 7062 l wody rocznie. Do ścieków trafia też znacznie mniej środków chemicznych. Innym przydatnym rozwiązaniem proponowanym przez Boscha jest ActiveOxygen Refresh, czyli program, który jest w stanie odświeżyć garderobę bez prania, czyli bez używania proszku i wody.

Intensywna kampania potrwa do 15 października br. i będzie realizowana m.in. na platformach vod. tvp.pl, ipla.pl, player.pl, ale też w serwisach Youtube i Facebook. Jej trzon stanowią prawdziwe opinie, które zadowoleni użytkownicy urządzeń marki Bosch zostawili na stronie internetowej producenta. Dodatkowym wyróżnikiem kampanii jest innowacyjne targetowanie oparte nie tylko na danych demograficznych, ale innych wskaźnikach związanych z otoczeniem zewnętrznym. Pomoże to wzmocnić intensywność przekazu wtedy, gdy najbardziej myślimy o skutkach zmian klimatycznych.

2019-08-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket