BOSCH

Ruszył z kampanią reklamową pralek

Ruszył z kampanią reklamową

Marka Bosch rozpoczęła intensywną kampanię reklamową pralek. Działania offline przeplatają się z działaniami online.

Plany mediowe zakładają szeroko zakrojoną komunikację w prasie i w Internecie. Reklamy prasowe pojawią się w aż 21 tytułach prasowych. Kampania online zakłada obecność na portalach horyzontalnych i tematycznych z różnymi formatami reklamowymi. Twarzą kampanii jest Dorota Szelągowska – jedna z najbardziej znanych projektantek i dekoratorek wnętrz, która z początkiem 2019 r. została ambasadorem marki Bosch oraz urządzeń z kategorii „dom”. Dorota Szelągowska opracowuje i konsultuje także treści, które pojawiają się na portalu akademiasmaku.pl, prowadzonym pod egidą Boscha. Kampania potrwa do połowy lipca 2019 r. Key visuale dla tytułów prasowych przygotowało TStudio Tomasz Lechociński. Za kreację bannerów i formatów online’owych oraz plan działań w Internecie odpowiada ACR Media House.

2019-07-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket