Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

SAMSUNG

Cellomaty – innowacja w serwisie i sprzedaży

Cellomaty

W poznańskim Samsung Service Plaza firma wprowadziła cellomat, czyli urządzenie, za pośrednictwem którego można oddać zepsuty telefon do naprawy w dowolnym momencie. To duże ułatwienie dla klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy.

Cellomat jest maszyną, która z zewnątrz przypomina bankomat. Oddanie telefonu do naprawy odbywa się w kilku prostych krokach za pośrednictwem ekranu dotykowego. Wystarczy podać swoje dane, opisać usterkę (tekstowo lub głosowo), a następnie umieścić uszkodzony produkt w specjalnym podajniku. Następnie automat wykonuje zdjęcia, aby udokumentować stan, w jakim urządzenie zostało przekazane do naprawy. Fotografie te zostają wyświetlone na ekranie, aby klient mógł potwierdzić ich autentyczność. Taka procedura pozwala wyeliminować ewentualne nieporozumienia dotyczące stanu telefonu przed naprawą i po niej. Poznański cellomat w Samsung Service Plaza to pierwsze i na razie jedyne takie rozwiązanie w Europie. Usługa została wprowadzona, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy. Cellomat przyjmie do naprawy zepsuty telefon o dowolnej porze. To unikatowe na skalę europejską narzędzie rozwiązuje także problem telefonu zastępczego. Jeśli smartfon uległ uszkodzeniu w niedzielny wieczór, oddając go do naprawy za pośrednictwem Cellomatu, od razu można wypożyczyć smartfon na czas jej wykonania. W takiej sytuacji automat pobierze z karty płatniczej depozyt za urządzenie zastępcze, który zostanie zwrócony podczas odbioru naprawionego telefonu. Jedną z dodatkowych funkcji cellomatu jest możliwość zakupienia wybranych akcesoriów do urządzeń mobilnych – każdego dnia i o dowolnej porze.

Stale rozwijamy nasze usługi i wsparcie, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w odniesieniu do smartfonów czas naprawy jest kluczowy. Cellomat to innowacyjne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo i wygodę. Ta usługa, którą na razie uruchomiliśmy w naszym poznańskim centrum serwisowym, w przyszłości ma szansę trafić do innych punktów w Polsce i Europie – komentuje Marcin Gontarski, service operations manager odpowiedzialny m.in. za tę grupę produktów w firmie Samsung Electronics Polska.

Źródło: Samsung Electronics Polska

2019-06-10

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket