Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

FERRO

Designerska armatura

Designerska

W stylowej przestrzeni eventowej „Piękno”, zlokalizowanej w centrum Warszawy, firma Ferro zorganizowała wiosenne spotkanie prasowe. Było ono poświęcone prezentacji produktów do kuchni i łazienek, które w ostatnim czasie powiększyły i tak już wyjątkowo bogatą ofertę tego producenta.

Jak się okazało, to unikatowe miejsce na mapie stolicy nie zostało wybrane przypadkowo na organizację spotkania, ponieważ wystrój „Piękna” doskonale współgrał ze stylową, funkcjonalną i wyjątkową pod względem kształtu i formy armaturą Ferro.

Nowości produktowe omówił Piotr Kolanowski, product manager firmy Ferro. Jednymi z najnowszych modeli są zestawy natryskowe z deszczownią Amiga i Amigo. Należą one do serii VerdeLine i pozwalają zmniejszyć zużycie wody nawet o 50 proc. w porównaniu z tradycyjnymi modelami, a tym samym zapewniają także duże oszczędności finansowe. I to do tego stopnia, że zakup modelu z linii VerdeLine może zwrócić się już po roku użytkowania, a nawet szybciej.

Kolejna nowość z oferty Ferro to Zicco – kolekcja baterii wyróżniająca się funkcjonalnością i eleganckim wzornictwem opartym na prostokątnym profilu. Mamy tu więc sporo kątów ostrych i kanciastych form. Jest to warte podkreślenia szczególnie w wypadku modelu zlewozmywakowego, ponieważ w tego typu zastosowaniach powszechnie stosuje się wylewki okrągłe. Ferro wraz z wprowadzeniem do oferty kolekcji Zicco postanowiło więc nieco przełamać obowiązujące mody i trendy.

Jak się okazuje, producent nie tylko wprowadza nowe linie produktów, ale również nieustannie powiększa ofertę tych już obecnych na rynku. Doskonałym tego przykładem jest chociażby seria Algeo, która w ofercie Ferro jest już od 5 lat. Nowością w tej linii jest bateria wannowa podtynkowa. Jak zresztą podkreślali na spotkaniu przedstawiciele firmy, obecnie każda nowa na rynku seria baterii Ferro zawiera  modele podtynkowe. Rosnąca popularność tego typu konstrukcji nie dziwi. Baterie podtynkowe są eleganckie i dyskretne, co sprawia, że doskonale wpasowują się zwłaszcza w nowoczesne i stylowe wnętrza.

Przedstawiciele Ferro na spotkaniu zdradzili również nieco danych liczbowych dotyczących sprzedaży swoich produktów. Szacuje się, że tylko w ubiegłym roku firma sprzedała w Polsce ok. 2,5 mln sztuk baterii. Jednym z hitów sprzedażowych Ferro jest bateria Zumba, wyposażona w elastyczną wylewkę. Bateria występuje w kilku różnych wersjach kolorystycznych (nowością w ofercie Ferro jest beżowa Zumba). Warto w tym miejscu wspomnieć o bardzo ciekawym, a jednocześnie nowym akcesorium z oferty Ferro, jakim jest Elastico – elastyczna wylewka do baterii zlewozmywakowej. Mimo że swoim kształtem przypomina właśnie wylewkę baterii Zumba, to pasuje również m.in. do baterii Ratio, Lugio czy Algeo Square. Dzięki niej możemy więc w prosty sposób odświeżyć wygląd posiadanej armatury kuchennej, bez konieczności demontażu całej baterii, a jedynie podmieniając jej wylewkę. Prawda, że sprytne rozwiązanie?

Ważnym sukcesem dla firmy był również wysoki poziom sprzedaży modelu Fiesta, czyli wolnostojącej baterii wannowej. To jeden z najdroższych modeli z oferty Ferro, instalowany zwykle w dużych, ekskluzywnych łazienkach, który swą premierę rynkową miał zaledwie pół roku temu.

Nowa oferta i wyniki sprzedażowe Ferro pokazują zatem, że świadomość zakupowa polskich konsumentów wzrasta. Polacy coraz chętniej sięgają po te droższe, bardziej zaawansowane, ale też oszczędzające wodę modele baterii, zarówno kuchennych, jak i łazienkowych.

Designerska

Spotkanie zainaugurowała Agata Koblańska, PR manager firmy Afir, współpracującej z Ferro w zakresie komunikacji marketingowej i reklamy. Fot. W. Bryll

Designerska

Zbigniew Gonsior, wiceprezes zarządu Ferro, opowiedział o działalności spółki na rynku europejskim. Jak się okazuje, firma największe udziały w rynku ma w Czechach. Fot. W. Bryll

Designerska

Szczegóły dotyczące modeli wprowadzonych w ostatnim czasie do sprzedaży omówił Piotr Kolanowski, product manager w firmie Ferro. Fot. W. Bryll

Designerska

Nie zabrakło także szybkiego konkursu dla uczestników konferencji. Nagrodę wręczyła zwycięzcy Liliana Kaczmarczyk, specjalista ds. marketingu w firmie Ferro.

Designerska

Najnowsze modele z oferty marki Ferro prezentowane były na specjalnych ekspozytorach. Szczególnym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości cieszyły się zwłaszcza kolorowa i elastyczna Zumba, a także nowość na rynku, czyli zestawy natryskowe Amiga i Amigo z serii VerdeLine. Fot. W. Bryll

Designerska
Designerska
Designerska
Designerska
2019-06-10

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket