Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

AMICA

Wystartowała z projektem „Amica for others”

Wystartowała z projektem

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas także dla innych? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest jednocześnie pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie.

„Amica for others” stanowi część wprowadzonej w ubiegłym roku strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby. Projekt obejmuje także zaangażowanie marki w takie działania, które są dla nich istotne – zarówno na poziomie rozwoju produktu, jak i akcji społecznych (np. kampania „Przechowuję, nie marnuję”).

Amica od ponad 60 lat projektuje sprzęt AGD, wsłuchując się w potrzeby użytkowników, i dostarcza urządzenia, które pomagają przy wykonywaniu kuchennych obowiązków – aby mieli więcej czasu dla siebie i dla tych, którzy są obok. Teraz jednak producent idzie o krok dalej.

Chcemy zwrócić uwagę na szerszy kontekst, jakim są relacje z innymi i problemy społeczne, jakim musimy stawić czoła w ciągle zmieniającym się świecie. Jednym z nich jest fakt, że coraz częściej żyjemy osobno. Skupiamy się na sobie, swoich problemach, nie mamy czasu pochylić się nad drugim człowiekiem (...). Najdotkliwiej dotyka to grup, które nie do końca nadążają za pędem dzisiejszego świata – ludzi starszych. Ich samotność, alienacja jest coraz większym problemem społecznym blemem – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

O tym właśnie opowiada film „Amica for others”, który wyreżyserował Marcin Filipowicz – artysta z dużą wrażliwością społeczną. To pierwsza z planowanych filmowych nowel przedstawiających różne życiowe historie skupione wokół ważnych społecznie zagadnień. Z projektem wiąże się również cykl działań prospołecznych, takich jak projekt badawczy we współpracy z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu czy też działania angażujące w kanałach własnych, które będą realizowane przez markę w najbliższym czasie.

2019-03-28

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket