CAT

Zbadał awaryjność smartfonów

Zbadał awaryjność

Obecnie europejskie firmy wydają więcej pieniędzy niż kiedykolwiek wcześniej na telefony komórkowe dla swoich pracowników.

Rosnące koszty i utrata produktywności wynikające z użytkowania zbyt delikatnych telefonów dla środowiska pracy, a przy tym kosztownych w naprawie i wymianie sprawiają, że rośnie zainteresowanie wytrzymałymi urządzeniami – wynika z badań zaprezentowanych przez Cat Phones. Badanie obejmujące nabywców telefonów komórkowych w 497 europejskich firmach pokazuje, że 69 proc. z nich doświadcza zbyt szybkich uszkodzeń telefonów. 69 proc. twierdzi natomiast, że wydaje więcej pieniędzy na telefony firmowe niż kiedykolwiek wcześniej. Ponad połowa respondentów uważa, że naprawa i wymiana uszkodzonych urządzeń stanowi coraz większy problem dla ich działalności biznesowej.

99 proc. nabywców telefonów biznesowych musiało radzić sobie z uszkodzeniami telefonów firmowych w ciągu ostatnich trzech lat, przy czym 86 proc. twierdzi, że doszło do tak istotnych usterek, że urządzenia te wymagały naprawy lub wymiany. Uszkodzenia urządzeń wpływają również na produktywność pracowników, ponieważ są oni zmuszeni pracować bez telefonu komórkowego podczas jego naprawy lub wymiany.

Użytkownicy telefonów marki Cat żyją i pracują w trudnych warunkach, które wymuszają na nich intensywne wykorzystywanie urządzeń. Zaufanie klientów do czołowych w branży wytrzymałych smartfonów Cat jest również podyktowane wyjątkową na rynku gwarancją dotyczącą uszkodzenia ekranu. Jeśli klient w okresie gwarancyjnym przypadkowo uszkodzi lub zbije ekran chroniony szkłem Corning Gorilla, producent naprawi lub wymieni go za darmo.

2019-03-21
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket