Kolejny rok z rzędu marka Proline może pochwalić się zdobyciem prestiżowego wyróżnienia, jakim jest „Laur Konsumenta” – tym razem uplasowała się na szczycie podium, zdobywając złoto.
Proline jest najpopularniejszą polską marką narzędzi ręcznych – do takich wniosków można dojść, analizując wyniki tegorocznego ogólnopolskiego niezależnego plebiscytu Laur Konsumenta. Proline uzyskała najwyższe miejsce na podium i została uhonorowana „Złotym Laurem”. Rosnąca od lat rozpoznawalność marki Proline i tegoroczny sukces, najwyższe uhonorowanie, pokazują, że restrykcyjne założenia jakościowe i towarzyszące im działania marketingowe przynoszą zakładany skutek. Trzy lata temu, w 2015 r., narzędzia ręczne Proline zadebiutowały w zestawieniu i otrzymały godło „Odkrycie Roku”. W 2016 r. głosy respondentów uplasowały Proline na trzecim miejscu. W 2017 pozwoliły na awans na drugie. W tym roku Proline uzyskał pozycję lidera i został odznaczony „Złotym Laurem Konsumenta 2019”.
© 2024 InfoMarket