Spotkanie dealerów Cub Cadet

Spotkanie dealerów

W Gdyni w studiu filmowym Panika firma MTD Poland, dystrybutor produktów marki Cub Cadet, zaprezentowała swoim partnerom biznesowym nowości, warunki handlowe i strategię marketingową na nowy sezon.

Spotkanie inne niż wszystkie, które przeniosło uczestników w świat filmu, przepełnione było motywami związanymi z USA – krajem, z którego pochodzi marka Cub Cadet. Wydarzenie zgromadziło ponad 220 osób – autoryzowanych dealerów produktów tej marki. Podczas spotkania m.in. podsumowano miniony sezon, zaprezentowano nowości i przedstawiono warunki handlowe na kolejny sezon.

Zależy nam na sprzedaży produktów premium za pośrednictwem wykwalifikowanych dealerów. Systematycznie zmniejszamy sprzedaż w sieciach i stawiamy na potężne wzrosty sprzedaży dealerskiej. Od 2014 r. zmniejszamy swoją aktywność na rynku marketowym. Obecnie osiągamy wzrosty sprzedaży na poziomie 30 proc. rocznie i tendencję tę mamy zamiar utrzymać. W portfolio firmy diametralnie rośnie znaczenie marki Cub Cadet – podkreślał Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny MTD Poland.

MTD Poland w kolejnych latach wprowadzi wiele nowości, w tym produktów, które do tej pory nie były dostępne, m.in. autonomiczne urządzenie do pielęgnacji pól golfowych RG3 oraz akumulatorowe, wielozadaniowe narzędzie do pielęgnacji obiektów sportowych Infinicut. Co więcej, zdecydowanie rozwinięta zostanie oferta sprzętu akumulatorowego.

Dzięki tej zmianie będziemy mieć olbrzymią ilość nowych, atrakcyjnych produktów. Mamy zamiar być potentatem w ofercie sprzętu akumulatorowego – powiedział Krzysztof Grabowski.

Ponadto dystrybutor marki Cub Cadet w nadchodzącym sezonie zaproponuje dealerom atrakcyjny program wsparcia sprzedaży i kontynuowany będzie program wspólnych działań marketingowych. Firma zaprosi także partnerów biznesowych na cykl jednodniowych szkoleń dla pracowników, mający na celu poszerzenie ich wiedzy o produktach oraz doskonalenie umiejętności handlowych.

2019-03-21
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket