BOSCH

Nowa odsłona Akademii Smaku

Nowa odsłona

Akademia Smaku z kuchni wychodzi wprost „na salony” – i to dosłownie. Kulinarny portal marki Bosch, który prowadzony był do tej pory pod okiem Mateusza Gesslera, przechodzi metamorfozę i „urządza się” na nowo. Podczas wyjątkowej „parapetówki”, która została zorganizowana przy Mysiej 3 w Warszawie, receptą na stworzenie niejednej domowej przestrzeni podzielili się z nami gospodarz, czyli wspomniany już Mateusz Gessler, oraz nowy ambasador marki Bosch – Dorota Szelągowska.

Doskonały smak to nie tylko kwestia odpowiedniego przygotowania potrawy. Wysmakowana może być również przestrzeń wokół nas. Kuchnia to szczególne miejsce, w którym świat kulinariów łączy się ze światem wzornictwa. Odpowiednie wyważenie tych dwóch kwestii często stanowi dla nas duże wyzwanie. Tak naprawdę każdy dom to swoista „akademia smaku”. To zapach, wygląd, skojarzenia, podróż w czasie i powrót do konkretnych miejsc. W 2019 r. Akademia Smaku marki Bosch przechodzi metamorfozę i zostanie podzielona na dwie równorzędne sekcje, w których użytkownicy znajdą wartościowe treści dotyczące nie tylko kulinariów, ale też urządzania kuchni. Za część dotyczącą smaku oraz przygód kulinarnych niezmiennie będzie odpowiadał Mateusz Gessler. Nie zabraknie także filmików Tomka Lacha. Z kolei część dotycząca stylowych i funkcjonalnych wnętrz będzie należała do Doroty Szelągowskiej. Marka Bosch dla wszystkich użytkowników portalu www.akademiasmaku.pl przygotowała też specjalną niespodziankę. Na wspomnianej stronie internetowej znajdziemy relację z procesu urządzania prywatnej kuchni Mateusza Gesslera. Trzeba przyznać, że aranżacja takiego pomieszczenia osobie, która na co dzień zajmuje się gotowaniem, stanowi nie lada wyzwanie. Dorota Szelągowska postanowiła jednak je podjąć. Akademia Smaku w odświeżonej formie to wyjątkowe miejsce w Internecie, w którym świat kulinariów przenika się ze światem wnętrz. Dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli poznać wszystkie wymiary smaku i otrzymają jeszcze więcej niż dotychczas inspiracji oraz porad ekspertów, które z powodzeniem będą mogli zastosować również w swoim domu. Działania odświeżonej Akademii Smaku zostały zaplanowane na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji medialnej, w tym zakup mediów oraz obsługę portali społecznościowych w ramach projektu, odpowiada agencja Insignia.

2019-02-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket