Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

BOSCH

Nowa odsłona Akademii Smaku

Nowa odsłona

Akademia Smaku z kuchni wychodzi wprost „na salony” – i to dosłownie. Kulinarny portal marki Bosch, który prowadzony był do tej pory pod okiem Mateusza Gesslera, przechodzi metamorfozę i „urządza się” na nowo. Podczas wyjątkowej „parapetówki”, która została zorganizowana przy Mysiej 3 w Warszawie, receptą na stworzenie niejednej domowej przestrzeni podzielili się z nami gospodarz, czyli wspomniany już Mateusz Gessler, oraz nowy ambasador marki Bosch – Dorota Szelągowska.

Doskonały smak to nie tylko kwestia odpowiedniego przygotowania potrawy. Wysmakowana może być również przestrzeń wokół nas. Kuchnia to szczególne miejsce, w którym świat kulinariów łączy się ze światem wzornictwa. Odpowiednie wyważenie tych dwóch kwestii często stanowi dla nas duże wyzwanie. Tak naprawdę każdy dom to swoista „akademia smaku”. To zapach, wygląd, skojarzenia, podróż w czasie i powrót do konkretnych miejsc. W 2019 r. Akademia Smaku marki Bosch przechodzi metamorfozę i zostanie podzielona na dwie równorzędne sekcje, w których użytkownicy znajdą wartościowe treści dotyczące nie tylko kulinariów, ale też urządzania kuchni. Za część dotyczącą smaku oraz przygód kulinarnych niezmiennie będzie odpowiadał Mateusz Gessler. Nie zabraknie także filmików Tomka Lacha. Z kolei część dotycząca stylowych i funkcjonalnych wnętrz będzie należała do Doroty Szelągowskiej. Marka Bosch dla wszystkich użytkowników portalu www.akademiasmaku.pl przygotowała też specjalną niespodziankę. Na wspomnianej stronie internetowej znajdziemy relację z procesu urządzania prywatnej kuchni Mateusza Gesslera. Trzeba przyznać, że aranżacja takiego pomieszczenia osobie, która na co dzień zajmuje się gotowaniem, stanowi nie lada wyzwanie. Dorota Szelągowska postanowiła jednak je podjąć. Akademia Smaku w odświeżonej formie to wyjątkowe miejsce w Internecie, w którym świat kulinariów przenika się ze światem wnętrz. Dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli poznać wszystkie wymiary smaku i otrzymają jeszcze więcej niż dotychczas inspiracji oraz porad ekspertów, które z powodzeniem będą mogli zastosować również w swoim domu. Działania odświeżonej Akademii Smaku zostały zaplanowane na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji medialnej, w tym zakup mediów oraz obsługę portali społecznościowych w ramach projektu, odpowiada agencja Insignia.

Nowa odsłona

Zaproszonych gości przywitali Olga Zalecka – PR manager w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i Mateusz Gessler – wieloletni ambasador marki Bosch.

Nowa odsłona

Do nowej odsłony Akademii Smaku dołączyła Dorota Szelągowska, ekspertka od „domowych rewolucji”, która pokaże rozwiązania sprawdzające się w każdym metrażu.

Nowa odsłona

Podczas prezentacji przygotowanej przez Mateusza Gesslera i Dorotę Szelągowską mogliśmy poznać próbkę tego, co czeka nas w „urządzonej na nowo” Akademii Smaku.

Nowa odsłona

Mateusz Gessler zdradził zaproszonym gościom tajniki przygotowywania wielu przepysznych przekąsek.

Nowa odsłona

Dorota Szelągowska przygotowała dla zaproszonych gości krótką lekcję kreowania „na szybko” inspirujących dodatków na każdy, nie tylko imprezowy stół.

Nowa odsłona

W doskonale urządzonym wnętrzu nie może zabraknąć innowacyjnych urządzeń AGD marki Bosch, które są nieocenionymi pomocnikami podczas wykonywania wielu rozmaitych codziennych czynności, nie tylko w kuchni.

2019-02-28

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket