Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

DLF

Nowe marki z pomysłem na lepsze życie

Nowe marki

Rozmowa z Arkadiuszem Grochowskim – członkiem zarządu i dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w DLF sp. z o.o.

Redakcja: W portfolio firmy DLF znajdziemy wiele niszowych i specjalistycznych marek z segmentu premium. Ostatnio dołączyła do nich Laurastar. Skąd decyzja o powiększeniu oferty o właśnie tę markę?

Arkadiusz Grochowski: Laurastar to szwajcarska marka z 35-letnią tradycją, światowy lider w dziedzinie profesjonalnych systemów do prasowania do użytku domowego. W ofercie, poza najwyższej jakości systemami do prasowania, znajdują się również generatory pary – doskonałej jakości sprzęty dla każdego. Oferta Laurastar skierowana jest do najbardziej wymagających klientów, ceniących jakość prasowania i piękny design. Laurastar to synonim piękna i perfekcji. Produkty firmy Laurastar idealnie uzupełniają ofertę DLF, która jest importerem takich marek jak iRobot, Stadler Form, Crock-Pot, FoodSaver, Breville, Kohersen czy Segway. Każda z naszych marek gwarantuje najwyższą jakość, a każdy z naszych dostawców jest ekspertem w swojej dziedzinie, koncentrującym się wyłącznie na konkretnej kategorii. Zapewnia to nam, jako importerowi, szereg przewag konkurencyjnych na rynku. Wszystkie produkty w portfolio DLF poprawiają jakość życia naszych klientów, stąd nasze motto: „Pomysł na lepsze życie”.

Laurastar specjalizuje się w żelazkach parowych i systemach do prasowania. Czym jej produkty wyróżniają się spośród konkurencji?

Systemy do prasowania i generatory pary Laurastar wykorzystują rozwiązania, które do tej pory były dostępne wyłącznie dla profesjonalistów, a teraz może korzystać z nich każdy w zaciszu własnego domu. Rozwiązania szwajcarskich inżynierów zapewniają doskonałą ochronę ubrań, ich wspaniały wygląd, a nawet pomagają w odzyskaniu dawnego blasku. Ponadto „zimna para” dogłębnie oczyszcza ubrania, usuwając do 99,99 proc. drobnoustrojów i bakterii. Zarówno systemy do prasowania, jak i generatory pary zostały wyposażone w szereg unikalnych funkcji, jak na przykład profesjonalna stopa żelazka 3D, para pulsacyjna oraz aktywna deska, które zapewniają łatwość prasowania połączoną z doskonałymi efektami.

Jakich nowych produktów możemy spodziewać się na polskim rynku w najbliższej przyszłości?

Jeśli chodzi o nowości w 2019 r., to 15 lutego odbyła się premiera nowych robotów odkurzających iRobot Roomba i7 oraz iRobot Roomba i7+. Marka iRobot, jako lider w dziedzinie robotów sprzątających, po raz kolejny zaskoczyła wszystkich rozwiązaniami i wyznaczyła trendy w swojej kategorii. Mogę zapewnić, że to jeszcze nie koniec premier w tym roku w kategorii robotów sprzątających, jednak nie mogę zdradzić żadnych szczegółów. Nowością są również roboty koszące, które iRobot wkrótce włączy do swojej oferty. Nową marką w portfolio, obok Laurastara, jest Segway – lider dwukołowej mobilności elektrycznej. Zostaliśmy wyłącznym dystrybutorem hulajnóg Ninebot by Segway KickScooter ES1, ES2 oraz wrotek elektrycznych Segway Drift W1. Mamy też w ofercie pozostałe produkty tej marki. Wiążemy duże nadzieje z kategorią mobilności elektrycznej. DLF nieustannie poszerza swoją ofertę o nowe produkty marek Stadler Form, Crock-Pot, FoodSaver, Breville oraz Kohersen. Cały czas poszukujemy dostawców nowych rozwiązań pasujących do portfolio DLF Sp. z o.o.

Jak wygląda dystrybucja produktów marki Laurastar i jak DLF wspiera swoich partnerów handlowych?

Produkty marki Laurastar będą dystrybuowane przez DLF w kanale tradycyjnym oraz e-commerce. W pierwszej kolejności trafią do oferty naszych kluczowych partnerów handlowych, czyli największych sieci elektromarketów.

Jakie działania marketingowe promujące markę i produkty są przewidziane?

W pierwszym roku po przejęciu dystrybucji chcemy skoncentrować się na działaniach zarówno ATL (lokowanie produktów w programach telewizyjnych, artykuły prasowe w prasie branżowej, technicznej oraz lifestyle’owej), jak i BTL. Biorąc pod uwagę design urządzeń Laurastar, chcemy skupić się na przedstawieniu marki w świetle nowoczesnej mody oraz high fashion. W związku z tym rozpoczęliśmy współpracę z agencją Fashion PR, która zajmie się promowaniem marki w mediach oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Planujemy również organizację wydarzenia wprowadzającego urządzenia na rynek, natomiast nie chcę jeszcze ujawniać formy oraz szczegółów dotyczących jego organizacji.

Czy DLF przejął obowiązki poprzedniego dystrybutora marki Laurastar?

Tak, DLF Sp. z o.o. stała się autoryzowanym importerem urządzeń marki Laurastar, przejmując wszystkie obowiązki od poprzedniego dystrybutora. Jesteśmy odpowiedzialni za sprzedaż, marketing, PR, obsługę przed- i posprzedażową oraz serwis. Ten pełny zakres dotyczy nie tylko Laurastara, ale wszystkich dystrybuowanych przez nas marek.

Czym jest i jakie daje klientom korzyści program „Klub Laurastar”?

„Klub Laurastar” jest platformą przeznaczoną dla użytkowników urządzeń marki Laurastar. Po zakupie urządzenia Laurastar każdy klient ma możliwość założenia konta (należy podać numer seryjny urządzenia), na którym będzie miał możliwość przeglądu np. napraw serwisowych urządzenia. Ponadto dla wszystkich klubowiczów przewidziane są dodatkowe, specjalne rabaty oraz ciekawe promocje.

Nowe marki

DLF sp. z o.o. jako dystrybutor koncentruje się na markach niszowych i specjalistycznych, co pozwala oferować wyjątkowe produkty skierowane do najbardziej wymagających konsumentów.

2019-02-28

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket