JURA

Sygnatariuszem „Kodeksu dobrych praktyk...”

Sygnatariuszem

Szwajcarski producent automatycznych ekspresów do kawy z segmentu premium dołączył do sygnatariuszy „Kodeksu dobrych praktyk sprzedaży AGD”. Kodeks opracowany został przez APPLiA Polska, czyli związek pracodawców AGD.

Jako że jest to niezwykle dynamicznie rozwijający się sektor polskiej gospodarki, organizacja opracowała zbiór zasad etyczno-biznesowych, które promują coraz wyższe standardy handlu sprzętem AGD. Normy obowiązujące producentów i dystrybutorów mają zwiększyć zaufanie i bezpieczeństwo zakupów dokonywanych przez konsumentów. Dotyczy to zarówno procesu sprzedaży, promocji jak i usług towarzyszących. Oprócz tego kodeks reguluje takie kwestie jak konkurencja między przedsiębiorstwami i zakazuje takich działań jak np. czarny PR, fałszywy marketing szeptany czy zmowy cenowe. Polskie przedstawicielstwo marki JURA od samego początku swojej działalności za cel stawia sobie oferowanie produktów jak najlepszej jakości oraz jak najwyższego poziomu obsługi klienta. W 2017 r. firma z sukcesem uruchomiła program „Klub Konesera Kawy JURA”, który daje dostęp do usług eksperta (tzw. concierge). Pod specjalnie do tego przeznaczonym numerem telefonu odpowie on na każde pytanie związane z eksploatacją ekspresu, doradzi, jak dbać o urządzenie, pomoże w usunięciu prostych usterek technicznych czy kłopotów z obsługą, a w razie konieczności umówi datę odebrania sprzętu przez kuriera do naprawy i zgłosi usterkę do serwisu. Dołączenie do grona sygnatariuszy „Kodeksu dobrych praktyk sprzedaży AGD” jest kolejnym działaniem, którym JURA pokazuje, że na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i jakość jego obsługi.

2019-01-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket