Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

SHARP

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju

Zorganizowane przez firmę Sharp spotkanie prasowe było znakomita okazją do zapoznania się z jej nową strategią rozwoju na polskim rynku. Warto jednak nadmienić, że Sharp w Polsce nie stanowi bytu jednolitego. Licencjobiorcą marki w branży AGD jest turecki Vestel, który już od kilku lat znakomicie radzi sobie z wdrażaniem i promocją jej produktów na polskim rynku. Rozwiązania AV dystrybuuje z kolei firma UMC Poland sp. z o.o. Z kolei Sharp Electronics CEE, na której konferencji gościliśmy, oferuje rozwiązania dotyczące m.in. zarządzania biurem, obiegiem dokumentów i wymianą danych. Pomimo jednak formalnych podziałów marką ma spójną strategię rozwoju usług IoT działających w oparciu o sztuczną inteligencję (AIoT) i treści 8K.

Ostatnie lata to dla firmy Sharp Electronics CEE także czas dużych zmian. Nowa strategia oraz program partnerski zaczęły już jednak przynosić pierwsze rezultaty. Tylko w pierwszym półroczu 2018 r. firma zanotowała w ujęciu rdr wzrost obrotu wynoszący 21,5 proc. Jest to wynik wprowadzania nowych produktów oraz zintegrowanego podejścia do procesu obsługi klienta. Oparte jest ono przede wszystkim na łatwej współpracy. Opiekun klienta wspomaga go w procesie realizacji projektu od koncepcji po utrzymanie. Klient otrzymuje zawsze najnowsze produkty, które zapewniają najlepszą wydajność pracy, a ich finansowanie jest dopasowane do wymagań i potrzeb.

Na spotkaniu nie zabrakło także przedstawicieli firmy UMC Poland sp. z o.o. Odpowiada ona min. za dystrybucję telewizorów marki Sharp. W myśl nowej strategii Sharp niezwykle entuzjastycznie podchodzi do rozwoju techniki wyświetlania obrazu 8K i jako jedna z pierwszych firm na rynku zaprezentował 70-calowy monitor o tej rozdzielczości. Wyświetlany obraz składa się z 33 Mpx,. co oznacza 16-krotnie większą dokładność niż przy rozdzielczości Full HD. Format ten stanowi naturalny kierunek rozwoju także telewizji z uwagi na coraz większe przekątne telewizorów. Znajduje również zastosowanie w rozwiązaniach komercyjnych – z uwagi na większą rozdzielczość na jednym wyświetlaczu 8K możemy uruchomić np. 16 różnych obrazów z kamer monitoringu w rozdzielczości Full HD lub nawet 36 obrazów z kamer HD! Sharp na polski rynek wprowadza także smartfony. Początkowo do oferty firmy trafią trzy modele: B10, C10 oraz D10. Wyróżniają się przede wszystkim dużymi ekranami o rozdzielczości HD+ lub Full HD+ oraz zastosowaniem takich rozwiązań jak czytnik linii papilarnych lub możliwość odblokowania telefonu twarzą. W modelu Sharp D10 aż 91 proc. powierzchni frontu urządzenia stanowi wyświetlacz.

Wśród prezentowanych produktów szczególne zainteresowanie wzbudził generator wody Skywell. Pobiera on powietrze w otoczeniu i oczyszcza je z zanieczyszczeń i bakterii. Jeśli wilgotność powietrza wynosi więcej niż 30 proc., urządzenie kondensuje wodę we wnętrzu. Następnie przechodzi ona przez złożony system filtracji. Sprzęt można podłączyć również bezpośrednio do przyłącza, aby zapewnić ciągłość zasilania w wodę. Skywell ułatwia kontrolę spożycia wody. Użytkownicy mogą również dostosować jej temperaturę do własnych preferencji.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju2

O zmianach w Sharp Electronics Europe mówili (od lewej) Rafał Szarzyński – country sales and marketing manager oraz Tomasz Wieczorek – product marketing coordinator CEE.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju3

Sprzęt wideo marki Sharp, wyświetlacze 8K i nowe smartfony prezentowali (od prawej) Adrian Wysocki – group product manager w UMC Poland i Cezary Urynowicz – marketing manager CEE w UMC Poland.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju4

Generator wody Skywell to tylko jeden z przykładów innowacyjnych projektów inżynierów Sharpa.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju5

Sharp postawił na kompletną ofertę wyświetlaczy wielkoformatowych w różnych rozmiarach i rozdzielczości od Full HD do 8K.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju6

Trzy modele smartfonów dostępne w różnych segmentach cenowych sprawiają, że oferta firmy jest atrakcyjna dla niemal każdego użytkownika.

Prezentuje nowe produkty i strategię rozwoju7

Bogata oferta sprawia, że Sharp może zapewnić pełne wsparcie w realizacji projektów – od nowoczesnych produktów po odpowiedni system finansowania.

2019-01-08

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket