BOSCH

Z nagrodą „German Design Award”

Z nagrodą

Firma Bosch Hausgeräte GmbH zdobyła nagrodę „German Design Award 2019” za koncepcję innowacyjnego stoiska Life-World na targach IFA 2018.

Podczas opracowywania urządzeń domowych firmy Bosch skupia się ona na ludziach i ich potrzebach. Było to wyraźnie widoczne dla odwiedzających, którzy zgromadzili się na stoisku Boscha na targach IFA 2017. Innowacyjna koncepcja stoiska, która była kontynuowana z sukcesem w 2018 r., po raz pierwszy odeszła od tradycyjnej logiki prezentacji produktów według kategorii. W przeciwieństwie do tradycyjnego porządku Bosch zaprezentował koncepcję, która każdego odwiedzającego zabrała w pięć różnych światów odpowiadających codziennym ludzkim potrzebom. Spotkało się to nie tylko z wielkim zainteresowaniem gości, ale również uznaniem Niemieckiej Rady Wzornictwa, która firmie przyznała wyróżnienie „German Design Award 2019” w kategorii „Targi i wystawy”.

– Gospodarstwa domowe mają obecnie różnorodne, a przede wszystkim coraz bardziej indywidualne wymagania. Dlatego szukaliśmy sposobu, aby zaprezentować nasze innowacje bardziej z perspektywy konsumenta – wspomina kierownik ds. marketingu Michael Bohn. – Odwiedzający IFA doświadczyli pięciu światów: Simply Healthy, Simply Perfect, Simply Clean, Simply Your Style i Simply Smart Product, które są optymalnie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Celem było i jest to, że konsumenci bez względu na wiek, dochód i sytuację życiową mogą łatwo znaleźć osobiste urządzenia Boscha odpowiednie do ich stylu życia.

2019-01-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket