KAKTO

Dynamiczny rozwój sieci

Dynamiczny rozwój sieci

Krzysztof Sumara, business development manager

Kakto to koncept franczyzowy działający w kategorii AGD/RTV, jednoczący pod wspólną flagą niezależne sklepy. Obecnie w naszej strukturze jest już ich blisko 250. Rolą AB SA, dystrybutora stojącego za całą siecią, jest dostarczenie partnerom prowadzącym sklepy RTV/AGD najlepszej oferty w najlepszy sposób. Tylko tyle i aż tyle.

Aby utrzymać ten dynamiczny rozwój, nasza oferta stale jest rozszerzana, w tym o nowe produkty przeznaczone dla Kakto. Ponadto cały czas szukamy nowych kategorii produktowych, którymi chcemy zainteresować naszych partnerów. W tym roku opowiadamy m.in. o smart home, którego rynek w Polsce będzie warty kilkaset milionów złotych, i choćby dlatego warto zainteresować się tego typu instalacjami.

Naszych partnerów wspieramy przy tym nie tylko produktowo, ale oferujemy pełną gamę usług zwiększających rentowność prowadzonych sklepów. Wymienić tu należy usługi przedłużonych gwarancji. Staramy się nie tylko mówić o tym, że trzeba to robić, my pomagamy wystartować i przełamać barierę, którą duże sieci handlowe dawno mają za sobą. Mamy już pierwsze tego wymierne efekty w postaci dynamicznego wzrostu sprzedaży takich usług w placówkach naszych partnerów.

Wsparcie marketingowe dla franczyzobiorcy to oczywiście standard przy tego typu kooperacji. W naszym przypadku za marką Kakto idą nie tylko tzw. „analogowe” narzędzia, jak gazetka Kakto, jednolita wizualizacja, ale również pomoc przy budowaniu wizerunku naszego partnera jako uczestnika rodziny Kakto w świecie e-commerce oraz social media.

Liczę na to, że kolejny rok przyniesie dalszy wzrost zasięgu naszej sieci. Jestem przekonany, że Kakto będzie czołowym modelem franczyzowym na rodzimym rynku RTV/AGD. Jesteśmy transparentni, wywiązujemy się ze zobowiązań, a naszym celem jest wspólne budowanie biznesu z naszymi partnerami, a nie wykorzystywanie ich jako elementu wspierającego własną sieć, jak robią to niektórzy uczestnicy naszego rynku.

2018-07-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket