Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

KAERCHER

Profesjonalnie sprzątaj swój sklep

Profesjonalnie sprzątaj swój sklep

Utrzymanie czystości w obrębie powierzchni sklepowych to kwestia niezwykle istotna. Zwykle jest to jeden z najbardziej znaczących czynników, które przyczyniają się do decyzji, jakie sklepy są odwiedzane.

Wielu konsumentów ceni sobie po prostu zakupy w schludnych warunkach. Mimo rozwoju naszego rynku w wielu wypadkach kwestia ta pozostawia wiele do życzenia. Często „umyte” nie oznacza „czysto”, tak jak „elitarnie i z przepychem” nie oznacza „schludnie i z gustem”.

Warto o tym pamiętać, zważywszy że od obecnych centrów handlowych oczekuje się szczególnie wiele. Liczą się nie tylko oferta, umiejscowienie, atrakcje dodatkowe czy poziom cen, ale także czystość odwiedzanych pomieszczeń. Wielu klientów indywidualnych zdecydowanie wybiera te sklepy, w których jest czysto, a zakupy robi się w przyjemnej atmosferze. Koniecznością jest, aby właściciele i podnajemcy, szczególnie mniejszych powierzchni (ale nie tylko), nieustannie dostosowywali swoją ofertę i techniki czyszczenia do zmieniającego się zapotrzebowania rynkowego. Od wielu lat firma Kärcher wychodzi, poza lotniskami, halami sportowymi czy dworcami, także naprzeciw potrzebom prężnie rozwijającego się segmentu, jakim jest handel detaliczny. Niemiecka marka oferuje innowacyjne i efektywne urządzenia czyszczące – w tym nowatorskie, profesjonalne parownice, które doskonale radzą sobie z czyszczeniem wszystkich wodoodpornych powierzchni. Tego rodzaju urządzenia są w stanie z ogromną precyzją pozbyć się nieczystości z niemal każdego rodzaju powierzchni sklepowej – od podłóg do sanitariatów. Doskonale radzą sobie także z czyszczeniem np. chłodni.

Warto dodać, że do czyszczenia wykorzystywana jest jedynie woda, a więc jest to niezwykła oszczędność pieniędzy, co szczególnie cenią sobie przecież handlowcy. W ofercie sprzętu dla handlu znajdziemy także inne produkty, takie jak chociażby szorowarki ręczne.

Profesjonalnie sprzątaj swój sklep 2
2018-05-12

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket