24 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez PowerSales International, oficjalnego przedstawiciela firmy Creative w Polsce.
Firma Creative, znana przede wszystkim z bardzo dobrej jakości, a do tego przystępnego cenowo sprzętu dla graczy, przez lata była sponsorem znanego e-sportowca – Johnathana „Fatal1ty” Wendela. W 2018 r. postanowiła wesprzeć polski triathlon. Na miejsce spotkania nieprzypadkowo wybrano więc siedzibę Polskiego Komitetu Olimpijskiego, ponieważ głównym punktem imprezy było oficjalne ogłoszenie współpracy tajwańskiej korporacji z jednym z najlepszych polskich sportowców, triathlonistą Łukaszem Kalaszczyńskim. Dzięki finansowemu wsparciu firmy Creative będzie on mógł w pełni poświęcić się treningom i profesjonalnie przygotować do startów w dużych światowych imprezach triathlonowych. Cele, jakie stawia przed sobą polski sportowiec, są bardzo ambitne. W planach ma m.in. start w mistrzostwach świata na dystansie średnim (Half-Ironman), a także debiut w zawodach triathlonowych na pełnym dystansie Ironman (3,8 km pływania, 180 km jazdy rowerem i 42,2 km biegu).
Na spotkaniu była mowa jednak nie tylko o elitarnym sporcie, jakim bez wątpienia jest triathlon, ale również o sprzęcie oferowanym przez firmę Creative, w tym przede wszystkim o urządzeniach audio dla osób aktywnych, chętnie uprawiających sport przy muzyce. Niemal wszystkie wyeksponowane produkty można było sprawdzić na miejscu, po zakończeniu oficjalnej części spotkania.
Imprezę w Centrum Olimpijskim poprowadził Kamil Gapiński, wiceredaktor naczelny portalu weszlo.com.
Rafał Herman (pierwszy z prawej), dyrektor handlowy w firmie PowerSales International, a jednocześnie zapalony triathlonista (wielokrotny uczestnik triathlonowych mistrzostw świata), opowiadał nie tylko o najnowszych produktach firmy Creative, ale również o tym, dlaczego firma zdecydowała się na wsparcie właśnie Łukasza Kalaszczyńskiego.
Marcin Kindler (w środku), dyrektor PowerSales International, potwierdził, że dla Creative obecnie bardzo ważne są dwie sfery produktowe – sprzęt gamingowy i elektronika audio dla sportowców, a zatem wsparcie polskiego triatlonu doskonale wpisuje się ten obszar działalności firmy.
Podczas spotkania Łukasz Kalaszczyński (z prawej) – mistrz Polski w triathlonie na dystansie 70,3 mili – opowiedział o swoich doświadczeniach w tej dyscyplinie sportu i zdradził tajniki trudnych, wymagających wielu wyrzeczeń przygotowań do zawodów triathlonowych.
Swoją obecnością zaszczycił wszystkich Jerzy Górski (w środku), legenda polskiego triathlonu, mistrz świata w podwójnym Ironmanie z 1990 r., który o triathlonie mógłby opowiadać bez końca, a do tego z ogromną pasją. Tym, którzy nie znają wyjątkowej postaci, jaką jest Jerzy Górski, polecamy książkę Łukasza Grassa – „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą” lub film Łukasza Palkowskiego „Najlepszy”, którego scenariusz inspirowany był życiem Jerzego Górskiego.
Imprezę uprzyjemnił wszystkim duet instrumentalno-wokalny, prezentujący stylowe wykonania światowych hitów.
Polski przedstawiciel firmy Creative zaprezentował przekrojową ofertę tajwańskiego producenta – od kompaktowych głośników Bluetooth po wyjątkowe słuchawki nauszne i dokanałowe (w tym odporny na pot i zachlapanie model Outlier Sports oraz audiofilską konstrukcję Aurvana Trio).
Nie mogło zabraknąć również sprzętu dla graczy, w tym m.in. hitu sprzedażowego firmy Creative – modelu Sound Blaster Jam.
Mogliśmy też podziwiać m.in. profesjonalny triathlonowy rower marki BMC, którego cena przewyższa koszt niejednego samochodu osobowego.
Przed Centrum Olimpijskim można było zobaczyć skuter elektryczny BMW C Evolution, który z uwagi na brak emisji szkodliwych spalin z powodzeniem może być wykorzystywany podczas wspierania zawodników na trasie triathlonowej…
… a także samochód marki Volkswagen, który został specjalnie przystosowany z myślą o triatlonistach – jest w nim m.in. miejsce do spania, przestrzeń na przechowanie dwóch rowerów, a także toaleta. Zasilanie wnętrza auta wspomagają panele solarne.
© 2024 InfoMarket