CREATIVE

Wspiera polski triathlon

Wspiera polski triathlon

24 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez PowerSales International, oficjalnego przedstawiciela firmy Creative w Polsce.

Firma Creative, znana przede wszystkim z bardzo dobrej jakości, a do tego przystępnego cenowo sprzętu dla graczy, przez lata była sponsorem znanego e-sportowca – Johnathana „Fatal1ty” Wendela. W 2018 r. postanowiła wesprzeć polski triathlon. Na miejsce spotkania nieprzypadkowo wybrano więc siedzibę Polskiego Komitetu Olimpijskiego, ponieważ głównym punktem imprezy było oficjalne ogłoszenie współpracy tajwańskiej korporacji z jednym z najlepszych polskich sportowców, triathlonistą Łukaszem Kalaszczyńskim. Dzięki finansowemu wsparciu firmy Creative będzie on mógł w pełni poświęcić się treningom i profesjonalnie przygotować do startów w dużych światowych imprezach triathlonowych. Cele, jakie stawia przed sobą polski sportowiec, są bardzo ambitne. W planach ma m.in. start w mistrzostwach świata na dystansie średnim (Half-Ironman), a także debiut w zawodach triathlonowych na pełnym dystansie Ironman (3,8 km pływania, 180 km jazdy rowerem i 42,2 km biegu).

Na spotkaniu była mowa jednak nie tylko o elitarnym sporcie, jakim bez wątpienia jest triathlon, ale również o sprzęcie oferowanym przez firmę Creative, w tym przede wszystkim o urządzeniach audio dla osób aktywnych, chętnie uprawiających sport przy muzyce. Niemal wszystkie wyeksponowane produkty można było sprawdzić na miejscu, po zakończeniu oficjalnej części spotkania.

Creative wspiera polski triathlon 1

Imprezę w Centrum Olimpijskim poprowadził Kamil Gapiński, wiceredaktor naczelny portalu weszlo.com.

Creative wspiera polski triathlon 2

Rafał Herman (pierwszy z prawej), dyrektor handlowy w firmie PowerSales International, a jednocześnie zapalony triathlonista (wielokrotny uczestnik triathlonowych mistrzostw świata), opowiadał nie tylko o najnowszych produktach firmy Creative, ale również o tym, dlaczego firma zdecydowała się na wsparcie właśnie Łukasza Kalaszczyńskiego.

Creative wspiera polski triathlon 3

Marcin Kindler (w środku), dyrektor PowerSales International, potwierdził, że dla Creative obecnie bardzo ważne są dwie sfery produktowe – sprzęt gamingowy i elektronika audio dla sportowców, a zatem wsparcie polskiego triatlonu doskonale wpisuje się ten obszar działalności firmy.

Creative wspiera polski triathlon 4

Podczas spotkania Łukasz Kalaszczyński (z prawej) – mistrz Polski w triathlonie na dystansie 70,3 mili – opowiedział o swoich doświadczeniach w tej dyscyplinie sportu i zdradził tajniki trudnych, wymagających wielu wyrzeczeń przygotowań do zawodów triathlonowych.

Creative wspiera polski triathlon 5

Swoją obecnością zaszczycił wszystkich Jerzy Górski (w środku), legenda polskiego triathlonu, mistrz świata w podwójnym Ironmanie z 1990 r., który o triathlonie mógłby opowiadać bez końca, a do tego z ogromną pasją. Tym, którzy nie znają wyjątkowej postaci, jaką jest Jerzy Górski, polecamy książkę Łukasza Grassa – „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą” lub film Łukasza Palkowskiego „Najlepszy”, którego scenariusz inspirowany był życiem Jerzego Górskiego.

Creative wspiera polski triathlon 6

Imprezę uprzyjemnił wszystkim duet instrumentalno-wokalny, prezentujący stylowe wykonania światowych hitów.

Creative wspiera polski triathlon 7
Creative wspiera polski triathlon 8

Polski przedstawiciel firmy Creative zaprezentował przekrojową ofertę tajwańskiego producenta – od kompaktowych głośników Bluetooth po wyjątkowe słuchawki nauszne i dokanałowe (w tym odporny na pot i zachlapanie model Outlier Sports oraz audiofilską konstrukcję Aurvana Trio).

Creative wspiera polski triathlon 9

Nie mogło zabraknąć również sprzętu dla graczy, w tym m.in. hitu sprzedażowego firmy Creative – modelu Sound Blaster Jam.

Creative wspiera polski triathlon 10

Mogliśmy też podziwiać m.in. profesjonalny triathlonowy rower marki BMC, którego cena przewyższa koszt niejednego samochodu osobowego.

Creative wspiera polski triathlon 11

Przed Centrum Olimpijskim można było zobaczyć skuter elektryczny BMW C Evolution, który z uwagi na brak emisji szkodliwych spalin z powodzeniem może być wykorzystywany podczas wspierania zawodników na trasie triathlonowej…

Creative wspiera polski triathlon 12

… a także samochód marki Volkswagen, który został specjalnie przystosowany z myślą o triatlonistach – jest w nim m.in. miejsce do spania, przestrzeń na przechowanie dwóch rowerów, a także toaleta. Zasilanie wnętrza auta wspomagają panele solarne.

2018-04-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket