CIARKO

Zmiana logo i identyfikacji marketingowej marki

Zmiana logo i identyfikacji marketingowej marki

Swoją wizualizację i identyfikację marketingową odświeża w marcu br. nasz największy producent okapów, firma Ciarko. Zakresem zmiany zostaną objęte nie tylko polityka handlowa czy komunikacja, ale także dotychczasowy logotyp.

Nowe logo jest bardziej dynamiczne i towarzyszy mu nowe hasło: „Perfection without Compromise”. Tłumaczyć je można jako perfekcję bez kompromisów i ma ono podkreślać nadrzędne walory marki, jakimi są stosowanie najnowszych komponentów i technologii w produkcji oraz wysoka jakość powstających w Sanoku produktów.

Jak podkreśla p. Magdalena Michnar, dyrektor ds. marketingu strategicznego w Ciarko IP – Ewolucja wizualizacji i zmiany stylistyczne logo Ciarko mają symbolizować procesy, zachodzące obecnie w naszym przedsiębiorstwie. Chcemy podkreślić, że kładziemy wielki nacisk na stosowanie nowych technologii produkcji, nieustannie przy tym wdrażając szereg innowacji. Kluczowe były i są dla nas jakość produktów, użyte do produkcji podzespoły, sposób wykonania czy autorski projekt – te bowiem czynniki stanowią o sile marki i jej przyszłości.

Warto dodać, że zmiany wpisują się w dynamiczny rozwój firmy, któremu towarzyszy wiele lukratywnych umów oraz nowe rynki zbytu. W tym roku mija także 30 lat od c zasu utworzenia pierwszego logo marki Ciarko, jako znaku handlowego firmy.

2018-03-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket