Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.
Krosno Glass jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Każdego dnia szkło z krośnieńskiej huty wzbogaca życie milionów ludzi w różnych zakątkach globu, towarzysząc im w domu, pracy i w trakcie celebrowania ważnych chwil.
– W Krosno Glass wiemy, że istotne wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy, dlatego z wielką przyjemnością i dumą przedstawiamy nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Za tą oprawą stoją ważne, pozytywne zmiany zachodzące w naszej hucie, które zgodnie ze strategią na lata 2018-2023 prowadzić będą do rozwoju sprzedaży naszego szkła w kraju i za granicą, w tym w kanale online, w oparciu o silną markę KROSNO – powiedział Paweł Szymański, prezes zarządu Krosno Glass.
© 2024 InfoMarket