TCL

Neymar Jr. ambasadorem marki

Neymar Jr. ambasadorem marki

TCL, trzeci na świecie producent telewizorów i wiodąca marka elektroniki użytkowej, ogłosił, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został globalnym ambasadorem marki.

Ekskluzywna współpraca z Neymarem jest najnowszą inicjatywą TCL nawiązującą do rozbudowanego programu sponsoringu sportowego w wymiarze globalnym. Podstawowym bowiem celem firmy jest integracja z rosnącą społecznością i realizowanie zobowiązań wobec konsumentów na całym świecie. Umowa została podpisana na dwa lata, podczas których Neymar Jr. pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory) czy sprzętu AGD, a także weźmie udział w szeregu zasięgowych, globalnych, internetowych i offlineowych kampanii marketingowych marki. Obie strony połączą siły również w działaniach charytatywnych. Umowa z 26-letnim brazylijskim gwiazdorem jest częścią globalnej strategii marki TCL i pomoże jej w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocni globalną rozpoznawalność marki TCL.

2018-02-14
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket