Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

SAMSUNG

Polacy wybierają telewizory Samsung

Polacy wybierają telewizory Samsung

Badania konsumenckie firmy Kantar Millward Brown z pierwszych dziesięciu miesięcy 2017 r. wskazują na to, że Polacy w tym zakresie od lat nie zmieniają swoich preferencji.

Samsung w kategorii telewizorów wypada bardzo pozytywnie – wskaźniki wizerunkowe w Polsce znacznie przewyższają wskazania dla pozostałych marek. Aż 61 proc. osób z grupy badanej przez Kantar Millward Brown wskazało Samsunga jako markę oferującą najnowsze rozwiązania techniczne i innowacyjne funkcje w telewizorach, podczas gdy w wypadku pozostałych producentów wynik wynosił średnio 30 proc. Samsung był także dwa razy częściej wskazywany jako marka telewizorów wyróżniająca się stylem i designem (50 proc. – Samsung, 25 proc. – wynik uśredniony). Telewizory marki Samsung cieszą się także ponadprzeciętnie dużym zaufaniem Polaków – markę wskazało 56 proc. badanych, podczas gdy średni wynik marek konkurencyjnych wyniósł 25 proc.

Polacy coraz częściej wybierają także telewizory z ekranami o większej przekątnej. O ile w 2013 r. telewizory o przekątnej 55 cali i większe stanowiły w Polsce ilościowo 3 proc. rynku, to w 2017 r. było to już 17 proc (dane firmy badawczej GfK Polonia).

2018-02-09

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket