Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

SAMSUNG

Na 6. miejscu rankingu „Interbrand Best Global Brands 2017”

Na 6. miejscu rankingu

Marka osiągnęła wartość 56,2 mld dolarów, co oznacza awans o jedną pozycję i wzrost o 9 punktów procentowych w stosunku do ubiegłego roku.

Samsung nieprzerwanie od sześciu lat (2012– 2017) znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu „Interbrand”, z każdym rokiem wykazując ciągły wzrost wartości marki.

Tegoroczne osiągnięcie ma jednak znaczenie szczególne, jeśli wemiemy pod uwagę wyzwania, z jakimi firma musiała zmierzyć się w zeszłym roku i którym udało się jej sprostać. Wśród czynników uwzględnionych w ocenie „Interbrand” wymienił między innymi wzorcowe i sprawne zażegnanie ubiegłorocznego kryzysu związanego z Galaxy Note 7, udane premiery nowych flagowych produktów oraz dobre wyniki finansowe.

– Nasze działania, skupione wokół projektowania innowacyjnych rozwiązań poprawiających jakość życia, przyczyniły się do wzrostu wartości marki Samsung. Tegoroczna pozycja w rankingu „Interbrand” to pozytywny znak. Świadczy ona o tym, że nasze starania, by odzyskać zaufanie globalnych konsumentów, zostały zauważone i spotkały się z pozytywnym odbiorem – mówi YH Lee, CMO w Samsung Electronics.

2017-11-08

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket