Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

REMINGTON

80 lecie i premiera linii keratynowej

80 lecie i premiera

Ten rok dla marki Remington i jej dystrybutora – firmy Spectrum Brands to wyjątkowo aktywny czas. Marka obchodzi bowiem 80-lecie swojego istnienia i jednocześnie wprowadza szereg nowych, innowacyjnych produktów.

Wszystko to stało się znakomitą okazją do spotkania w apartamencie o intrygującej nazwie „Miłość Kredytowa”. W przepięknych wnętrzach świętowaliśmy zacny jubileusz i mogliśmy przyjrzeć się z bliska najnowszym urządzeniom z serii KeratinProtect. Wśród nich były m.in. szczotka prostująca włosy, lokówka automatyczna i tradycyjna, prostownica, suszarkolokówka czy suszarka z dyfuzorem. Wszystkie te produkty łączy jedno – mają dbać o jakość stylizowanych włosów. Dlatego więc w powłokach grzewczych niektórych urządzeń zawarto płynną keratynę (czyli białko będące naturalnym składnikiem włosa), a także olejek migdałowy, będącym źródłem przeciwutleniaczy. Wspomniane składniki przyczyniają się do lepszej pielęgnacji włosów i ich ochrony. Uwalniające się pod wpływem ciepła olejek i keratyna wygładzają włosy i dodają im blasku.

Oprócz samej prezentacji sprzętu na gości czekała ciekawa atrakcja – pod niektórymi krzesłami przyklejono kartki z różnymi datami. Zadaniem wylosowanych gości było dobranie konkretnego roku do danej stylizacji z minionej dekady. Jak przystało na tak ważny jubileusz, nie mogło zabraknąć pysznego tortu, wieńczącego spotkanie i przypominającego o bogatej tradycji i wielu spektakularnych dokonaniach marki Remington. Na premierze urządzeń obecni byli dziennikarze, miłośnicy najnowszych trendów i nowinek technicznych, a także celebrytki. Wśród znanych nazwisk znalazły się: Anna Korcz, Olga Bończyk, Natalia Jakuła, Monika Zamachowska, Julia Wróblewska, Dorota Michałowska, Sylwia Nowak, Milena Rostkowska-Galant, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Paulina Koziejowska, Magdalena Antosiewicz, Karolina Pilarczyk i Anna Lucińska. Spotkanie poprowadziła dziennikarka i prezenterka Karolina Szostak. Partnerami spotkania były firmy John Masters Organics oraz agencja Magnifico Marketing & PR Consultants.

80 lecie i premiera linii keratynowej 2

Prezes Spectrum Brands – Karol Dziarnowski opowiedział o haśle, towarzyszącym rocznicy: „80 years young”. Odzwierciedla ono bowiem prawdziwą misję i wizję marki – od 80 lat dba ona o to, by zarówno kobiety, jak i mężczyźni czuli się doskonale dzięki stosowaniu produktów marki Remington.

80 lecie i premiera linii keratynowej 3

Brand manager marki Remington – Katarzyna Krauze opowiedziała o najnowszej linii, składającej się z aż 7 produktów, które pozwalają na codzienną pielęgnację włosów podczas ich stylizacji.

80 lecie i premiera linii keratynowej 4

Miłym akcentem spotkania był urodzinowy tort, którym gości częstowali osobiście prezes Spectrum Brands – Karol Dziarnowski i brand manager marki – Katarzyna Krauze.

80 lecie i premiera linii keratynowej 5

Przedpołudniowe spotkanie, które zgromadziło ponad 50 osób, było okazją do wielu interesujących rozmów – wszystko przy smacznym i wytwornym poczęstunku.

80 lecie i premiera linii keratynowej 6

Nie zabrakło pokazu samych sprzętów. Goście chętnie testowali i oglądali produkty z serii KeratinProtect, które są wyjątkową pozycją na polskim rynku.

2017-10-27

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket