We wrześniu w hotelu Chopin w Sochaczewie pod Warszawą odbyło się szkolenie produktowe dla partnerów handlowych firmy Rafko. Spotkanie było doskonałą okazją do bliższego zapoznania się z niezwykle bogatą ofertą tego białostockiego dystrybutora sprzętu audio-wideo.
Na szkoleniu, oprócz przedstawicieli firmy Rafko, obecni byli również dealerzy i właściciele salonów sprzedaży z całej Polski, a także dziennikarze z prasy branżowej. Swoją obecnością zaszczycił je również Mike Gregory z firmy Sound United, do której należą marki Definitive Technology i Polk Audio. W lutym tego roku to amerykańskie przedsiębiorstwo stało się również właścicielem marek Denon (w tym Heos by Denon), Marantz i Boston Acoustics. Jak dowiedzieliśmy się podczas spotkania, ma to w przyszłości zaowocować współpracą z Kenem Ishiwatą, jedną z najbardziej wpływowych postaci w branży hi-endowych urządzeń audio. Ken Ishiwata, który wciąż bierze czynny udział w projektowaniu i dostrajaniu sprzętu Marantza, ma uczestniczyć również w opracowywaniu urządzeń marki Definitive Technology.
Podczas szkolenia omówiono obszerny zakres sprzętu, jaki znajduje się w dystrybucji firmy Rafko. Oprócz urządzeń z oferty marek Definitive Technology i Polk Audio (z Sound United) zaproszonym gościom przybliżono ofertę audiofilskich urządzeń Musical Fidelity, okablowania Lindy i Melodika, wkładek gramofonowych Goldring oraz słuchawek MEE Audio.
Nie zabrakło też wielu zapowiedzi nowości produktowych – przedwzmacniacza gramofonowego Nu-Vista i przetwornika cyfrowo-analogowego M6sDAC marki Musical Fidelity, subwooferów aktywnych HTS 10 i HTS 12 marki Polk Audio. W ofercie tej ostatniej marki mają pojawić się także nowe soundbary – Signa Solo, MagniFi MAX i MagniFi MAX SR (z dodatkową parą głośników surround SR1 w zestawie). Niektóre ze wspomnianych modeli będą dostępne na rynku już w listopadzie tego roku.
Zwieńczeniem szkolenia była wspólna wycieczka dla uczestników do Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli, zakończona uroczystą kolacją.
Zaproszonych gości przywitał właściciel firmy Rafko – Rafał Koc.
Mike Gregory, senior manager w firmie Sound United, zaprezentował sprzęt z oferty marek Definitive Technology i Polk Audio i wykorzystywane w nich rozwiązania techniczne.
Ofertę dystrybucyjną marki Musical Fidelity przedstawił Janusz Lewandowski z firmy Rafko.
Na spotkaniu zjawili się dealerzy sprzętu audio-wideo z całej Polski, współpracujący z firmą Rafko.
Uczestnicy szkolenia mieli okazję zobaczyć wyjątkowe miejsce dla historii muzyki – rodzinny dom Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli.
© 2024 InfoMarket