Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

MPM

Wprowadza nową markę na rynek

Wprowadza nową markę

Od września w portfolio firmy znajdziemy nową markę. Haus&Luft, bo o niej mowa, oferuje wysoko wyspecjalizowane produkty związane z oczyszczaniem, nawilżaniem, ogrzewaniem i chłodzeniem powietrza.

Rozszerzenie portfolio z pewnością przyczyni się do powiększenia już dosyć bogatej oferty MPM i zdobycia nowych klientów. To bardzo dobre posunięcie, zwłaszcza teraz, kiedy problemy ze smogiem determinują coraz większą sprzedaż oczyszczaczy i nawilżaczy powietrza. Wyspecjalizowana marka Haus&Luft wyróżnia się bardzo wysoką jakością i dbałością o szczegóły, tak pod kątem technicznym, jak i estetycznym oferowanych produktów.

– Ponieważ największe zagrożenia dla zdrowia związane ze smogiem są w wielkich miastach, markę tę będziemy oferowali w specjalistycznych sieciach mających lokalizację swoich marketów właśnie tam. Będziemy też przykładali dużą wagę w odniesieniu do sprzedaży w kanale internetowym. Tam też nasi klienci będą mogli kupić specjalistyczne filtry, które po określonym okresie użytkowania należy poddać wymianie – komentuje dla nas Wiesław Łakomski, dyrektor ds. rozwoju.

Początkowo w dystrybucji (dostępnej od września 2017) pojawią się dwa modele oczyszczaczy powietrza: HL-OP-10 i HL-OP-20 oraz dwa komplety wymiennych filtrów (HL-OP-10/F i HL-OP-20/F). Urządzenia wyjątkowo skutecznie oczyszczają powietrze ze szkodliwych czynników takich jak smog, dym papierosowy, kurz, sierść zwierząt i innych substancji lotnych oraz alergenów (wirusów, roztoczy, bakterii).

2017-09-06

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket