Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

INNOGY POLSKA

Nowy serwis „Moje innogy”

Innogy Polska wprowadziła nową wersję serwisu „Moje innogy” dla swoich klientów

„Moje innogy” to internetowe centrum obsługi klientów innogy Polska. Dotychczas w serwisie konto założyło ponad 230 000 osób. Dzięki jego udoskonaleniu użytkownicy nie tylko mogą dokonywać wygodnych e-płatności, aktywować e-fakturę, ale również w prosty i szybki sposób sprawdzać stan konta i zużycie energii elektrycznej, wykorzystując do tego dowolne urządzenie mobilne. Nowością serwisu jest usługa e-odczyt, dzięki której klient raz w miesiącu podaje stan licznika i płaci za rzeczywiste zużycie energii. Wprowadzono również możliwość udostępnienia konta innym osobom, co pozwoli im samodzielnie opłacać rachunki i monitorować zużycie energii. Dodatkowo z jednego konta będzie również można zarządzać wieloma umowami. Z kolei nowi klienci, którzy są w trakcie zmiany sprzedawcy, mogą na bieżąco sprawdzać w serwisie status procesu i automatycznie po jego zakończeniu korzystać ze wszystkich funkcji, jakie daje nowy serwis „Moje innogy”.

Nowy serwis
2017-07-17

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2018 InfoMarket