Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

PROFIX

Dni otwarte i 20 lat marki Proline

Dni otwarte i 20 lat marki

Organizowane co roku dni otwarte firmy Profix to znakomity moment na zapoznanie się z jej nowościami produktowymi. Tym razem była to również okazja do świętowania, ponieważ swoje 20. urodziny obchodzi w tym roku marka Proline.

Już od dwóch dekad dostarcza ona użytkownikom dobrej jakości narzędzia ręczne, ogrodowe i warsztatowe. Profix, oczywiście, zaczynał jako firma handlowa. Pomysł utworzenia marki własnej pojawił się w 1997 r., kiedy rynek powoli zaczął dojrzewać do wyboru produktów nie tylko atrakcyjnych cenowo, ale również przede wszystkim dobrych jakościowo. Pierwszym produktem dostępnym pod marką Proline były wkrętaki, które wyróżniały się solidną budową i wygodnymi uchwytami, co, biorąc pod uwagę ówczesną rynkową ofertę, nie było tak oczywiste. Produkt ten okazał się zresztą na tyle dobry, że do dziś dostępny jest w ofercie i cieszy się popularnością wśród klientów. Celem marki Proline, zarówno wtedy, jak i dziś, jest oferowanie dobrej jakości narzędzi w cenach akceptowalnych dla użytkowników końcowych, a zwłaszcza dla firm, które dzięki nim będą mogły się rozwijać. Oczywiście, oferta Proline nie była jedyną z atrakcji dni otwartych. Nie zabrakło również przestrzeni wystawienniczej, na której mogliśmy zobaczyć produkty pozostałych marek własnych Profixu oraz firm partnerskich. Szczególną uwagę przykuwało stoisko Lahti Pro. Odzież robocza i sprzęt BHP są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się segmentów. Samo Lahti Pro wyróżnia się dobrą jakością, komfortowymi materiałami oraz niezwykle atrakcyjnym i modnym wyglądem. Bez wątpienia, jeśli chodzi o modę, odzież ta mogłaby zagościć na jednej półce z popularnymi markami outdoorowymi. Wśród elektronarzędzi nie zabrakło oczywiście marki Tryton. Na jej stoisku szczególną uwagę przykuwały kosiarki spalinowe z silnikami Briggs & Stratton. Zwieńczeniem dni otwartych był uroczysty bankiet dla zaproszonych klientów firmy Profix.

Dni otwarte i 20 lat marki

Jarosław Chojnacki specjalista ds. PR z firmy Profix zaprezentował pierwsze wkrętaki marki Proline. To właśnie od nich zaczęła się historia marki.

Dni otwarte i 20 lat marki

Dużą część oferty marki Proline stanowi wyposażenie warsztatów samochodowych.

Dni otwarte i 20 lat marki

Stoisko marki Tryton pozwalało przetestować całą gamę elektronarzędzi.

Dni otwarte i 20 lat marki

Oprócz marek własnych Profixu na targach można było przyjrzeć się ofercie dystrybuowanych przez firmę producentów.

Dni otwarte i 20 lat marki

Odzież Lahti Pro wyróżnia się bogatą ofertą, dobrej jakości materiałami oraz modnym wyglądem.

Dni otwarte i 20 lat marki

Podczas konferencji dla partnerów Profix zaprezentował specjalne oferty handlowe.

2017-06-27

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2017 InfoMarket