SAMSUNG

Samsung Electronics Polska z Joanną Jędrzejczyk

Samsung Electronics Polska

Aktualna mistrzyni w wadze słomkowej najbardziej prestiżowej federacji mieszanych sztuk walki - UFC promuje urządzenia firmy Samsung w nowej kampanii "Zostań legendą".

Firma Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowe rozwiązania techniczne ułatwiają codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki Level, do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.

Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.

Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz – zgodnie z hasłem kampanii – „zostania legendą”.

Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do Internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR.

2016-02-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket