Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

J.O.E. zastępuje poprzednie aplikacje

JURA

J.O.E. zastępuje poprzednie aplikacje

2019-08-29

Od 30 lipca br. firma JURA zastąpiła aplikacje JURA Cofee App i JURA Connect nową aplikacją – J.O.E., która jest zgodna ze wszystkimi ekspresami z funkcją Smart Connect.

Czytaj więcej...
Cyfryzacja radia to element cyfrowej gospodarki

Związek Cyfrowa Polska

Cyfryzacja radia to element cyfrowej gospodarki

2019-08-29

Zdaniem Cyfrowej Polski rozporządzenie Ministerstwa Cyfryzacji dotyczące wymagań technicznych dla urządzeń do odbioru radia cyfrowego powinno zostać jak najszybciej przyjęte, ponieważ może to przyczynić się do przyspieszenia procesu cyfryzacji mediów w Polsce.

Czytaj więcej...
Odkryj kuchnię na nowo

AMICA

Odkryj kuchnię na nowo

2019-08-29

Trwa kampania reklamowa marki Amica, która promuje linię sprzętów kuchennych do zabudowy zaprojektowaną w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników.

Czytaj więcej...
10 mln dolarów dla start-upów

SAMSUNG

10 mln dolarów dla start-upów

2019-08-29

„The Extreme Tech Challenge” (XTC) to globalny konkurs dla start-upów oraz nowe wyzwanie dla młodych przedsiębiorców, którzy chcą swoimi działaniami zmienić świat. Start-upowcy powalczą aż o 10 milionów dolarów w postaci nagród i inwestycji.

Czytaj więcej...
Kampania promująca lodówki

SAMSUNG

Kampania promująca lodówki

2019-08-29

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów urządzeń z kategorii chłodniczej. Dlatego też firma Samsung rozpoczyna kampanię wizerunkową lodówek, prezentując zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania techniczne.

Czytaj więcej...
Jan Kuroń ambasadorem marki

CROCK-POT

Jan Kuroń ambasadorem marki na polskim rynku

2019-08-29

Gotowanie w wolnowarze jest zdrowe, łatwe i smaczne oraz wbrew pozorom szybkie. Marka Crock-Pot, która jest liderem na rynku tego typu urządzeń, podjęła współpracę ze znanym kucharzem Janem Kuroniem.

Czytaj więcej...
Motywuje z zawodnikami Manchesteru United

REMINGTON

Motywuje z zawodnikami Manchesteru United

2019-08-29

Współpraca marki Remington z klubem Manchester United zatacza coraz szersze kręgi. Jeszcze niedawno klienci mogli wygrać bilety na wybrane mecze, a obecnie w serii spotów promocyjnych zawodnicy motywują swoich fanów.

Czytaj więcej...
Ani jednej zmarnowanej kropli wody

BOSCH

Ani jednej zmarnowanej kropli wody

2019-08-29

Woda staje się coraz cenniejsza. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że AGD może zaoszczędzić tysiące litrów wody rocznie. O tym mówi nowa kampania edukacyjno-społeczna marki Bosch. Producent ten od lat wykorzystuje rozwiązania energo- i wodooszczędne w urządzeniach gospodarstwa domowego.

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket