Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Kupujący przedsiębiorca też ma swoje prawa

Kupujący przedsiębiorca też ma swoje prawa

2016-02-04

Kupując produkty powinniśmy zwracać uwagę na to, czy kupujemy, jako przedsiębiorcy, czy jako osoby fizyczne. W obecnym stanie prawnym mamy do czynienia z rękojmią w ramach, której możemy dochodzić praw z tytułu wad produktów. Jednakże są pewne różnice między rękojmią dla przedsiębiorców a rękojmią dla konsumentów. Ponadto pewne uprawnienia przysługują jedynie konsumentowi. Na, co więc powinniśmy zwracać uwagę kupując produkt w celach związanych z prowadzoną przez nas działalnością gospodarczą? Jakie prawa nam przysługują, a z których nie możemy, jako przedsiębiorcy korzystać?

Czytaj więcej...
Jak reklamować towar po raz kolejny?

Jak reklamować towar po raz kolejny?

2016-02-04

Konsument może dochodzić swoich praw w ramach rękojmi. Reklamacja wadliwego towaru jest podstawową czynnością, która ma na celu usunięcie wady. Nowe prawo konsumenckie daje nam szerokie możliwości. Wato więc z nich korzystać. Co w przypadku, gdy towar zepsuje się po raz kolejny? Jakie przysługują nam prawa? Czy sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany rzeczy?

Czytaj więcej...
Zadatek czy zaliczka - co wybrać

Zadatek czy zaliczka - co wybrać

2016-01-12

Kupując telewizor albo pralkę klientom zdarza się wpłacać sprzedawcy w sklepie część pieniędzy z góry, a dopiero później regulować całą należność. Mało komu przychodzi do głowy, czy przykładowe 500 zł za telewizor to już zadatek czy jeszcze zaliczka.

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket