Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

Kategorie artykułów

Kategorie

Na wiosnę promuje zmywarki

BOSCH

Na wiosnę promuje zmywarki

2017-04-05

Obecnie producent prowadzi wiosenną kampanię, której głównymi bohaterami są zmywarki. Kampania przygotowana z marką Finish potrwa do 30 kwietnia.

Czytaj więcej...
Złożył prospekt

MAXCOM

Złożył prospekt emisyjny w KNF

2017-04-05

Jeden z czołowych producentów i dystrybutorów klasycznych telefonów komórkowych w Europie, zrobił pierwszy krok w drodze na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka w związku z planowaną ofertą publiczną akcji (IPO), złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego.

Czytaj więcej...
Kolejne wyróżnienia i nagrody

iROBOT

Kolejne wyróżnienia i nagrody

2017-04-05

Amerykański iRobot słynie nie tylko z solidności czy skutecznych systemów w swoich robotach sprzątających, ale także z innowacyjności oferowanych rozwiązań, za które nie raz został nagrodzony.

Czytaj więcej...
Jakość potwierdzona gwarancją

ELDOM

Jakość potwierdzona gwarancją

2017-04-05

Producent od kilku dobrych miesięcy oferuje klientom poszerzoną gwarancję w cenie zakupu urządzenia. Chodzi o trwały silnik w urządzeniach Perfect Juicer.

Czytaj więcej...
Dba o higienę jamy ustnej

PHILIPS

Dba o higienę jamy ustnej z FDI

2017-04-04

Philips połączył siły ze Światową Federacją Dentystyczną (FDI), by uczcić obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej (WOHD) i uświadomić ludziom, jak istotna jest właściwa higiena jamy ustnej.

Czytaj więcej...
6. Zmysł według BIZUU i Michała Szulca

WHIRLPOOL

6. Zmysł według BIZUU i Michała Szulca

2017-03-31

Niedawno pokazali swoje kolekcje na sezon wiosna-lato 2017. BIZUU stawia na lekkie, kobiece fasony, pastele, falbany, nawiązuje do Barbie. U Michała Szulca zobaczyliśmy ostrzejsze, zdekonstruowane formy. Obie kolekcje to dwa różne style i inne grupy odbiorczyń. Jest jednak coś, co łączy duet BIZUU i Szulca – od ponad dwóch lat są ambasadorami marki Whirlpool. Niedawno pokazali swoje kolekcje na sezon wiosna-lato 2017. BIZUU stawia na lekkie, kobiece fasony, pastele, falbany, nawiązuje do Barbie. U Michała Szulca zobaczyliśmy ostrzejsze, zdekonstruowane formy. Obie kolekcje to dwa różne style i inne grupy odbiorczyń. Jest jednak coś, co łączy duet BIZUU i Szulca – od ponad dwóch lat są ambasadorami marki Whirlpool.

Czytaj więcej...
Poznaj swojego przeciwnika.

Poznaj swojego przeciwnika. Oto kilka faktów i mitów o smogu

2017-03-27

Mimo końca zimy, smog w Polsce nie odpuszcza. Ostatnie miesiące zwiększyły zainteresowanie tematem zanieczyszczeń powietrza, uczymy się również jak z nimi walczyć na co dzień. Choć wydawać by się mogło, że dziś wiemy o smogu już naprawdę dużo, wokół problemu narosło wiele mitów, z którymi warto się rozprawić. Oto kilka ważnych faktów i najpopularniejszych mitów na temat tego groźnego przeciwnika.

Czytaj więcej...
Ponad 1000 kanałów w jakości HD

EUTELSAT

Ponad 1000 kanałów w jakości HD na satelicie Eutelsat

2017-03-25

Symboliczny próg 1000 kanałów został przekroczony w lutym 2017 roku, przy okazji uruchomienia na pozycji Eutelsat Hot Bird kanału CGTN HD. Kanał informacyjny Centralnej Telewizji Chińskiej jest jednocześnie jej debiutem na europejskim rynku usług HDTV.

Czytaj więcej...

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2019 InfoMarket