AMICA

Nowa kampania wielofunkcyjnych sprzętów

Nowa kampania

A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościel. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość.

Amica w nowej kampanii prezentuje nowoczesną pralkę WA2C814BKISVOD. Dzięki zastosowaniu w niej innowacyjnego rozwiązania UV Hygiene Technology pozbywamy się z ubrań do 99,99 proc. niebezpiecznych wirusów oraz do 96,2 proc. baterii. Sterylizacja prania promieniami ultrafioletowymi jest niezwykle skuteczna, a przy tym w pełni bezpieczna. Inna funkcja – SteamPower Pro – gwarantuje sterylnie czyste i zdezynfekowane pranie dzięki wykorzystaniu pary generowanej na początku cyklu. Zastosowanie programów parowych redukuje zagniecenia, co sprawia, że prasowanie staje się o wiele łatwiejsze. W programie „Łatwe prasowanie” para użyta jest również przed ostatnim wirowaniem, aby wniknąć we włókna tkaniny i maksymalnie je rozluźnić.

W kampanii prezentowane są dodatkowe funkcje pralek. Amica z myślą o posiadaczach zwierząt zaprojektowała program Pupil, który dzięki zwiększonej wydajności i liczbie cyklów płukania skutecznie usuwa sierść, alergeny i zabrudzenia. Program te ma szeroki zakres temperatury i opcji dodatkowych, co zapewnia wyjątkową skuteczność i higienę. Do prania pościeli, koców i odzieży bawełnianej stworzono program Antyroztocza, który eliminuje drobnoustroje i roztocza dzięki specjalnej kombinacji parametrów prania i opcji dodatkowych. Z funkcją Add+ zyskujemy możliwość dokładania zapomnianych ubrań w trakcie prania, a innowacyjny bezszczotkowy silnik LogicDrive 3.0. pozwala na osiągnięcie bardzo dobrej efektywności prania nawet przy krótkich programach. To oszczędność energii i naszego czasu!

Działania w nowej kampanii wielofunkcyjnych pralek marki Amica obejmują media tradycyjne i cyfrowe. W ogólnopolskiej telewizji prezentowano spot przedstawiający promowane sprzęty. Kampania internetowa wspierana jest m.in. banerami ukazującymi nowatorskie funkcje pralek, specjalną stroną internetową, inspiracjami w mediach społecznościowych oraz materiałami wideo na oficjalnym kanale YouTube marki Amica. Opublikowane filmy produktowe przedstawią dostępne rozwiązania stosowane w pralkach oraz wykorzystanie dostępnych w nich programów w codziennym życiu całej rodziny.

2021-06-03
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket