AMICA

Kampania płyt indukcyjnych 2.0

Kampania

Amica rozpoczęła ogólnopolską kampanię produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych modeli marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany, opowiada o codziennych potrzebach użytkowników AGD.

Bohaterką nowej kampanii produktowej marki Amica jest zapracowana mama, która każdego dnia walczy z nadmiarem obowiązków. Pomaga jej w tym nowa płyta indukcyjna 2.0, która jest wielozadaniowym urządzeniem AGD. Przydatne rozwiązania, takie jak PowerBooster i AutoBridge, zastosowane w płytach grzejnych Amiki, gwarantują szybkie, efektywne i energooszczędne gotowanie. Pozwalają także na oszczędność czasu, którego na co dzień brakuje. Główny przekaz kampanii opiera się na haśle: „Nowa płyta indukcyjna 2.0. Wielozadaniowa – jak Ty”.

Zależy nam na tym, aby wszystkie sprzęty marki Amica wraz z ich funkcjonalnościami odpowiadały potrzebom konsumentów. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak na co dzień jesteśmy zabiegami. Dlatego wdrażamy kolejny produkt, który ma wesprzeć naszych klientów w domowych obowiązkach. Produkowane w Polsce płyty 2.0 to nowa generacja urządzeń AGD wyróżniających się wielozadaniowością, szybkim działaniem, elastycznością rozwiązań i energooszczędnością, dlatego mogą stanowić realne wsparcie dla ich użytkowników – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w grupie Amica.

Nowa kampania marki Amica rozpoczęła się 18 września 2020 r. Działania obejmują zarówno media tradycyjne, jak i cyfrowe. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest billboard sponsorski, a w Internecie, na platformach VoD, YouTube i kanałach social media – 30-sekundowy spot reklamowy. Kampania wspierana jest 15-sekundowymi spotami radiowymi emitowanymi w stacjach ogólnopolskich i lokalnych.

Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR – agencja Q&A Communications.

2020-09-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket